Arabayla Avrupa Turu - 2 Ay - Gocek`ten Atlantik Kiyilarina

Blog thumbnail

About this blog

Rota : Gocek - Cesme - Sakiz Adasi - Pire - Mora Yarimadasi - Patras - Ancona - San Marino - Italya - Guney Fransa - Ispanya - Orta Fransa - Almanya - Avusturya - Venedik - Patras - Pire - Sakiz Adasi - Cesme - Gocek

Turkiye - Yunanistan, Yunanistan - Italya gidis donus feribotlari haric toplam 8,500 km - 60 gun

Bu tarz bir tur yapacaklara tavsiyelerimiz :

1 - Kesinlikle Turing Otomobil kurumuna ugramaniza ve hicbirsey icin para odemenize gerek yok !!! Uluslararasi (International) ehliyeti (300 kusur TL ucreti var) kimse sormuyor. Bunu sahsen bircok ulkede kendim trafik polislerine sordum. Sadece arabaniz icin sigorta acentenizden Yesil Sigorta dedikleri bizdeki Zorunlu Trafik sigortasinin uluslararasi versiyonunu yaptirin yeter. Bir de isterseniz arabanizin kaskosuna Avrupa secenegi ilave edin ki tavsiye ediyoruz.

2 - Boyle bir seyahat gercekten yorucu !!! Onceleri hergun 1 sehir geziyorduk, sonralari ortalama 1,5 gunde bir sehir gezer olduk. Kolay is degilmis. Arada 3 kere 2 yada 3`er gunluk dinlenme molalari verdik.

3 - Avrupa`da arac kullanmak hic problem degil. Cekinilecek hic bir sey yok. Sadece Yunanistan`da otoban olmayan yollar tehlikeli diyebilirim. Birde Italya`da bizim duble yol tarzi yollari hem ucretli, hem cok dar ve virajli. Yavas ve dikkatli gitmek lazim. Diger ulkelerde hic problem yok.

4 - Buyuk sehirlerde (Bilbao, Roma, vs) en iyisi arabayi otoparkta birakip sehri tramvay, tre veye otobusle gezmek. Kucuk sehirlerde park problemi hic yok.

5 - Gezinin butcesi hakkinda blog sayfalarinda bilgiler var.

6 - Boyle bir seyahat, 20`li yaslarda trenle cok guzel yapilirmis, hostellerde kalinip cokta ekonomik ve keyifli olurmus. Gencler mutlaka trenle (Interrail) Avrupayi gezmeyi denesinler.

7 - Biz malesef Almanya - Avusturya kismini pass gectik. Ayrica Slovenya, Bosna, Hirvatistan`da cok guzelmis. Gezmek lazim

8 - Mutlaka bir iphone sart. Her ulkede 10-20 euro civari simcard aldik. Iphone ile hem navigasyon, hem otel rezervasyonu yapabiliyor, bir sehri kolayca geziyor ve internete surekli bagli oluyorsunuz. Skype ile bedave telefonda cabasi.

• Gocek`ten cikis... Bismillah
  • Bugun Sakiz adasinda mecburi istirahat
Trip Start Oct 15, 2011
Trip End Dec 14, 2011

There are 90 entries in this blog

Start your own travel blog