VAMOS PA' YA SUD AMERICA

Blog thumbnail

About this blog

(english version after the spanish one)

VAMOS PA YA! Inicia la locura, en moto (KLR 650), desde nuestra casa en Pifo, Ecuador, en noviembe en dirección al SUR. Hasta el punto que alguien diga, ya no más! O porque se acabe el cushqui ($)! En todo caso, estamos listos...más o menos. No hay fecha exacta de regreso, depende de cómo nos sentimos y cuanto tiempo decidimos quedarnos en esa playita deliciosa en el medio de la nada o perdidos en las lomas de esa cordillera eterna, la verde esmeraldas de allá! Quizás sean tres meses, quizás sean cuatro, el tema es que va ser bravo, pero delicioso... intenso, pero inolvidable... cansado, pero embriagador. Si nos acompañas por este medio en nuestro viaje, (OJO: estas más que invitad@): NO prometo lo siguiente: 1. Escribir de manera continua, 2. En ambos lenguajes (español e ingles, Google translator es una decente herramienta) 3. Coherencia, 4. Orden y estructura, 5. Oraciones gramaticalmente correctas y 6. Cordura

SI puedo prometer: 1. Que eventualmente asomaré para decir algo, 2. Honestidad, 3. Fotos y videos (en vez en cuando), 4. Emoción en lo que tengo que contar, aunque pueda leer atolondrado, 5. Tildes, en las palabras que me acuerdo y cuando no estoy con pereza y 6. Comas y puntos, seguirán las mismas tendencias que las tildes

Sus comentarios son muy, pero muy bienvenidos! Es más, en los blogs de mis viajes pasados, nadie decía nada, si no fuera por el registro de visitantes... me hubiera sentido ignorada ;) En fin, bienvenid@s a l@s que se animan a invertir/perder (dependiendo del punto de vista) un poco de tiempo en este mundo de nuestro viaje de VAMOS PA YA! Me adelanto agradeciéndoles por tomarnos en cuenta!

Besos y abrazos! M.-

El plan en este momento es viajar la siguiente ruta: Ecuador, Peru, Bolivia, Paraguay, Brazil, Uruguay, Argentina, Chile, Bolivia, Peru, Ecuador (ver fotos para mapa preliminar)

ENGLISH VERSION

VAMOS PA YA! The madness begins, on a motorcycle (KLR 650), from our home in Pifo, Ecuador, in November, heading south, until someone says, that is it, I've had enough! Or because we run out of cushqui ($)! In any case, we are ready ... more or less. We have no exact return date, depends on how we feel and how long we decided to stay in that delightful beach in the middle of nowhere or lost in the hills of the eternal mountains, the emerald green over there! It may take three months, might take four, the point is, it is going to be tough, but delicious ... intense, but memorable ... tired, but exhilarating.

If you accompany us on this journey through this medium, (NOTE: you are more than invited),

I DO NOT promise the following: 1. Write continuously, 2. Write in both languages (English and Spanish, Google translator is a decent tool) 3. Consistency, 4. Order and structure. 5. Grammatically correct sentences 6. Sanity

I CAN promise: 1. To eventually write, 2. Honesty, 3. Photos and videos (once in a while) 4. Emotion in what I have to say, even if this means folly, 6. Commas and periods, when I remember or not feeling lazy

Your comments are very, very appreciated! In fact, in my past travel blogs, no one said anything, if it were not for the registration of visitors ... I would have felt ignored ;) In short, welcome to those that decided to invest/waste (depending on your point of view) a bit of time with us on your trip: VAMOS PA YA! I take this opportunity to thank you in advance for keeping track of us! Kisses and hugs! M. -

P.S. - The plan at the moment is to travel the following route: Ecuador, Peru, Bolivia, Paraguay, Brazil, Uruguay, Argentina, Chile, Bolivia, Peru, Ecuador (see fotos for preliminary map)

If you are a motorcycle traveler and need information about absolutely everything, you must visit:

HORIZONS UNLIMITED MOTORCYCLE TRAVELER's COMMUNITY: http://www.horizonsunlimited.com/community

• Contando los días...
  • EL RETORNO
Trip Start Nov 01, 2010
Trip End Feb 28, 2011

There are 17 entries in this blog

Start your own travel blog