Hylke77's Great Adventure

Blog thumbnail

About this blog

Nu bijna 5 jaar nadat we getrouwd, gaan we onze huwelijksreis eens dunnetjes over doen!! Sander en ik vertrekken naar Amerika!!! We zijn in 2007 al in Amerika geweest samen en het heeft jaren geduurd voordat we daar niet meer elke dag over spraken met elkaar. Wat een indruk heeft dat land op ons achter gelaten. We gingen eigenlijk vooral voor het WK Dogfrisbee in Atlanta, maar besloten er maar gelijk 2 weken vakantie achteraan te plakken. Wat een avontuur met 2 honden naar Amerika!! De heimwee is altijd gebleven, en nu hebben we dus een goede reden om weer terug te gaan. De kids zijn nu ook oud en wijs genoeg om voor zichzelf te zorgen, en goed op het huis te passen dus America here we come!!! Ik hoop jullie met dit blog op de hoogte te houden van onze avonturen. De nieuwe avonturen worden weergegeven als "entries". Door daar op te klikken lees je wat we zoal aan de andere kant van de wereld uitspoken ;-) Rechts in het scherm zie je de optie "Get emailupdates". Als je daar op klikt, krijg je onze avonturen zo in je mailbox ;-) Ik wens jullie veel leesplezier toe!

• Nog 12 nachtjes slapen!
  • De laatste dag
Trip Start Jul 07, 2013
Trip End Jul 26, 2013

There are 21 entries in this blog

Start your own travel blog