Niagarski slapovi - katera stran je lepsa?

Trip Start Oct 15, 2012

Niagara Falls, New York, United States

Flag of Canada  , Ontario,
Friday, November 16, 2012

Najprej objemcki in poljubcki - to pac mora bit. Nato sva sla do hotela Country Inn, kjer sva odlozila mojo prtljago in poskusila nekaj njihovih sveze pecenih cokolodnih piskotkov - neverjetno dobri!
Casa nisva izgubljala, takoj sva se odpravila do slapov, ki so bili le kaksnih 20 minut hoje stran. Mesto je bilo pred leti ocitno zelo uspesno in obiskano, Zan ga je zelo dobro opisal: mesanica med Gardalandom in Las Vegasom. Ogromno his, v katerih strasi, prostih padcev, igralnic, moznost poroke v stilu Las Vegasa: Elvis in te fore itd. V blizini je bil tudi ogromen akvarij z orkami in delfini, konzervatorij z na stotinami vrstami metuljev in se in se.. Glavna znamenitost pa so seveda Niagarski slapovi.
 To podrocje se se vedno omenja kot honeymoon prestolnica, vendar je ze nekaj casa nazaj izgubilo tisti car (verjetno ravno zaradi turizma) in ljudi v casu najinega obiska niti ni bilo pretirano. Nama vse tiste luci in stil Gardalanda in Disneylanda ni bil pretirano vsec, vendar se je v blizini slapov stvar umirila. Pot je potekala skozi manjsi park z lepimi drevesi v jesenskih barvah, na tleh listje, veverice in vrabcki.. Na strani poti je potekala ograja, od koder si lahko opazoval slapove. Glede slapov, jah neverjetni so, res prelepi. Delijo se na tri dele: najmanjsi se imenuje Bridal Veil Falls (slapovi nevestine tancice), drugi American falls, oba dela sta na strani ZDA, tretji del Horseshoe Falls (oz Canadian Falls) je kot ime pove, v obliki podkve in se nahaja na strani Kanade. S te strani sva midva opazovala slapove in se odpravila tudi na eno od turisticnih atrakcij: "The Journey behind the falls", kjer imajo na razlicnih predelih narejene predore, ki te neverjetno priblizajo slapovom. Z vremenom sva imela ogromno srece, saj je bilo zelo toplo in soncno za ta cas, vec kot eno uro sva imela mavrico nad slapovi, ki vedno ko se pojavi povezuje kanadsko stran z amerisko in od nekdaj predstavlja znak prijateljstva med drzavama. Ko sva se priblizala kanadski strani slapov, je zacelo prseti po nama in ob prihodu do slapov sva bila ze popolnoma mokra, vendar naju zaradi soncnega vremena to pac ni motilo. ;)
Po poznem kosilu sva se vrnila v hotel in si privoscila toplo kopel in malo pocitka. Zvecer pa sva se vrnila do slapov, saj jih ponoci vedno osvetlijo in izmenjujejo razlicne barve..Moj najljubsi del tega obiska Niagarskih slapov.
 Zjutraj sva si v hotelu privoscila pravi ameriski zajtrk (oz kanadski, pa saj ni vazno.. :P). Glede na to, da vedno pisem o hrani (sploh ce mi je vsec..) se bom tu malo ustavila :P Najprej sva si naredila vaflje (maso so imeli ze pripravljeno) ob tem pa se sadno solato, poplaknila sva s svezim sokom. Potem pa jajcke, hrenovke in njihove bagelse (nekaksno pecivo/kruh varianta) in kavica. Po zajtrku sva v miru spakirala, v avli popila se caj in vzela nekaj piskotov za na pot ter se odpravila do mostu, ki povezuje Kanado z ZDA. Cez sva sla kar pes, ker je bil vecji filing, sploh pa sva ugotovila, da sva prisla prej kot pa bi s prevozom, saj je slo z avtom cez mejo zelo pocasi. Carinik na strani ZDA naju je vprasal kaj so tiste risbice v nasem potnem listu in ugotovila sva, da nimava pojma saj jih se nikoli nisva konkretno pogledala.. No, ce se koga zanima: tisti simboli naj bi bili figurice iz vaske situle.. Po prehodu na drugo stran sva se vsedla v parku in pogledala na zemljevid, kje bi lahko odlozila prtljago. Opazila sva, da je okoli naju ogromno veveric, kamorkoli si pogledal si videl vsaj tri, stiri..nic bojece, prisle so cisto zraven tebe. Ubistvu se tudi pticki niso bali in so prileteli cisto do naju. Ob tem sem se malo pohecala, da mi bo vrabcek priletel na prst, ce ga iztegnem in glej ga zlomka..res se je usedek na moj prst. Na zalost nisva bila dovolj hitra in na sliki, ki jo je Zan naredil se vidi le vrabckova zadnja plat, ko je ze skoraj odletel z mojega prsta. Hehe.. :)
Stvari sva odlozila v turisticnem informacijskem centru in si pogeldala se njihovo stran slapov, ki je bila seveda prav tako lepa. :) Po kosilu v korejski restavraciji (vse druga je bilo ful predrago..) sva sla na avtobus do Buffala, kjer sva cakala skoraj sedem ur na nocni avtobus do mesta New York. :S V tem casu sva brala vodic po NYC ter delala plan, malo spala itd. S toliko prtljage je res tecno hoditi po mestu, poleg tega pa je bila tema zato sva cas prezivela kar na avtobusni postaji. Voznja je bila kar ok, spanec sicer ne najboljsi, ampak ob pol sedmih zjutraj sva bila na cilju, navdusena da sva prispela v mesto, ki nikoli ne spi, Big Apple oz New York City.. :D