The Bx, M and B

Trip End Dec 04, 2012

Flag of United States  , New York
Wednesday, October 17, 2012

Torej cetrtek sem si vzel za ogled Bronxa: najprej seveda Yankee Stadium (Yankeeji so ta teden na veliko popusili proti Detroitu), potem pa sprehod po Grand Concoursu, ki je bila nekoc baje zelo ugledna in fensi ulica, a zdaj od nje ni veliko ostalo. Zato sem zavil nekaj ulic stran, kjer pa je bolj pristni Bronx, crnci in predvsem latinoti (predvsem v juznem Bronxu), umazanija, sirene... Ko se mi ni dalo vec hodit, sem vzel podzemno in avtobus in se odpeljal na City Island. To je cudovit majhen polotok na vzhodu Bronxa, ki sega v Long Island Sound. Na njem so majhne hisice, pristanisca, restavracije z morsko hrano, torej kraj, bolj znacilen za New England kot New York. Na poti domov sem se kraljevsko izgubil, pa tudi busi so vozili zelo na redko, tako da sem rabil kaksne 2 uri da sem koncno prispel v Co-op City.

V petek je celi dan na veliko dezevalo, zato sem bolj gledal stvari, ki so noter; najprej direkt z metrojem do postaje Grand Central, ki je najvecja zelezniska postaja na svetu (po stevilu peronov - 44). Iz firbca sem sel pogledat v Macy's, ki je krneki in sel jest v Meka, kjer sem sedel zraven dveh Srbov. Ker je ob petkih popoldne muzej moderne umetnosti (MoMA) zastonj, sem sel se tja, ceprav se mi ni prevec dalo, ampak zastonj je le zastonj :) Najprej sem cakal pol ure na zastonj karto, nato pa se pol ure za garderobo. Naval je bil ogromen, do tistih bolj popularnih slik se je clovek tezko dokopal. Muzej ima dosti normalnih del (npr. Monet, Picasso, van Gogh), se pa najde tudi dosti cudnih stvari, ker je pac to moderna umetnost (tista roza palcka za zaznavanje beta-HCG je taksen primer). Najbolj mi je bila vsec soba od Moneta in pa Starry night od van Gogha.

Sobota je bila moj zadnji dan v NYC, posvetil sem jo kratkem ogledu Brooklyna. Najprej sem se s 6ko odpeljal do koncne postaje, ki je cisto zraven Brookly Bridge-a (na Manhattanski strani). Na mostu je bilo ogromno turistov ter zensk v roza, saj je v soboto in nedeljo bil tek/pohod za ozavescanje raka na dojki. V ZDA je oktobra kar dosti aktivnosti, ki so posvecene raku dojke, tako je na primer tudi v NFL :) Na mostu so potekala tudi popravljalna dela, zato ni bil taki filing. Mogoce, ce bi sel zgodaj zjutraj ali pa zvecer. Na Brooklynski strani sem se malo sprehodil ob vodi in nato poiskal metro, da me odpelje do Coney Islanda.

Na poti proti Coney Islandu sem na sredi poti skozi okno zagledal tekmo ameriskega nogometa, zato sem seveda na naslednji postaji izstopil in se sprehodil do stadiona. Igrali so domaci Erasmus Hall proti Abrahan Lincoln High School, prisel sem na zacetku drugega polcasa. Ker na domaci tribuni ni bilo prostora, sem se moral pomakniti h gostom. Med publiko ni bila vecina srednjesolcev, kot bi glede na ekipe clovek pricakoval, ampak v glavnem odrasli, ki so navijali. Vzdusje je bilo odlicno, ampak vmes je bilo parkrat, da sem mislil, da se bodo stepli med sabo. Jaz pa na sredini. Pa se bel. Pa se s fotoaparatom. Prvih nekaj posesti zoge se je koncalo s puntom. Enega so domaci vrnili za touchdown in vodili 27-20. Zadnji napad je Lincoln odigral odlicno, z nekaj hitrimi akcijami prisel pred koncno cono, kjer je podajalec s QB sneakom dosegel touchdown ter s tem znizal zaostanek na eno tocko. Lincoln se je odlocil igrati za 2, torej ce jim uspe zmagajo, ce jim ne pa izgubijo, torej ne bo podaljskov. Podajalec je lepo podal lovilcu v koncno cono, a je defensive back Erasmusa v zadnjem trenutku izbil zogo. Napad Erasmusa je samo pokleknil za zmago, jaz pa sem ze nadaljeval pot proti Coney Islandu.

Coney Island ima nek svoj car, vcasih je morala biti tam res noro. To je kraj zabaviscnih parkov, kjer se vedno obratuje Cyclone, eden najstarejsih lesenih rollercoasterjev. Na poti nazaj v Bronx sem se sprehodil se malo cez Central Park, nato pa pri Donu spakiral svoje stvari. V nedeljo zgodaj zjutraj sem ujel avtobus do metroja in potem poskusal priti do svoje avtobusne postaje na Manhattnu. Problem je v tem, ker cez vikend nekatere dele podzemne zeleznice zaprejo zaradi popravil in tako sem seveda ponovno sedel na napacen vlak, ampak sem k sreci prisel pravi cas na avtobusno postajo za Syracuse. Kako je tam pa v naslednjem javljanju...