New York, New York

Trip End Dec 04, 2012

Flag of United States  , New York
Tuesday, October 16, 2012

Ja vem, nisem se mogel spomniti bolj izvirnega naslova. Kakorkoli ze, evo me, koncno v Ameriki. Pot sem ni bila slaba, slabi so bili deli, npr. ko sem prespal zajtrk (nevem zakaj te ne zbudijo za najpomembnejsi obrok dneva:S), ko smo cakali 4 ure na letaliscu JFK, ali ko sem v Bronxu lahko prisel po temi in dezju. Ampak konec dober, vse dobro.

Couchsurfam kot ze receno v Bronxu pri gostitelju Donu, ki je res super. Zraven mene sta pri njemu se dva Kanadcana, starejsi par, in skupaj se fajn razumemo. Vsi znajo dobro govoriti anglesko. Don stanuje v blokovskem naselju Co-op city, ki je zraven Pelham Bay Parka (ce se kdo spomne filma z Denzel Washingtonom) na vzhodu Bronxa. Z osmega nadstropja je cudovit razgled na Long Island Sound, ce je jasno, se vidi do Throgs Neck mosta in naprej, na drugo stran pa seveda skyline Manhattna.

Prvo noc se nisem dobro naspal, a tudi jetlag se ni mocno prijel. Sicer sem se zbudil sredi noci ker sem mislil da je jutro, a je bila ura komaj pol 4 zjutraj. Prvi dan sem si vzel bol na izi, zacel sem v Centralnem parku, ki je res ogromen. Rabil sem nekaj ur, da sem ga prepesacil celega, ampak se je splacalo, saj je park res lep, sploh zdaj v jeseni. Potem sem se odpravil juzno po peti aveniji do katedrale Sv. Patrika, ki jo sicer na zunaj prenavljajo, a notri se vseeno da priti. Nato sem se odpravil severno po peti aveniji, kjer so vse tafensi in drage trgovine, nekak New Yorski Champs Elysees. Po koncu teh trgovin in butikov se peta avenija nadaljuje v t.i. 'Museum mile' kjer je dosti raznoraznih muzejev. Pogledal sem si Musem of the City of New York, ki pa ni bil bohvekaj. Ker je bila ura ze dosti, noge pa fejst utrujene, sem sel se v delikateso ('deli') in se sprehodil se malo po Harlemu do 125. ulice, nato pa na metro in v bronx. Zvecer je bila na sporedu seveda se predcedniska debata.

Drugi dan sem se spet lepo naspal, kar postaja prijetno nasprotje Indonezije. Z Donom sva se odpravila v mesto, ker je imel neke opravke. Izstopila sva na Times Square na 42. ulici in se potem sprehodila proti jugu. Vmes sem moral kupiti kapo, ki so mi jo v Bronxu ukradli! (oz. sem jo pozabil na avtobusu). Potem sva se povzpela na High line, ki je bila vcasih zelezniska proga, zdaj pa so jo spremenili v park, nato pa sprehodila skozi Greenwich Village, Soho, Tribeco, Chinatown do Financial Districta, kjer je borza in podobne oslarije. Seveda sem se moral slikati z bikom, k sreci so se vsi hoteli slikati pri glavi.

Danes si imam namen ogledati Bronx, a o tem kdaj drugic.