Rovte, Buda in guzva

Trip End Sep 29, 2011

Flag of Indonesia  , Sumatra,
Thursday, September 1, 2011

Prvotni plan je bil : vzpon na vulkan Sibayak pri Berastagiju, jezero Toba in naravni rezervat v Ketambeju. Ko smo se vceraj odpravili v hribe proti Berastagiju (lezi na 1400m), nisva pricakovala taksne gnece na cestah. Ampak ker imajo muslimani pocitnice oz. praznike se ogromno ljudi odpravi izven mesta. Za 80km poti smo tako potrebovali dobre 3 ure. V avto se nas je stisalo 9 (eden manj kot dan prej), vsa druzina najinega gostitelja. Vidiva najine prve opice v naravi, sicer ob cesti jejo smeti ampak ok.
Zjutraj sva se pred odhodom na trznici v Medanu koncno nasla mrezo proti komarjem, potem pa uzivala v vonju na soncu pajsajocih se kokosov (to imenujejo kopra). Iskreno lahko recem, da nobena druga vonjava ne spodbuja centra za bruhanje tako kot ta, pa se da v Indoneziji zavohati marsikaj.

Ljudje so v glavnem v redu, prijazni. Mnogi se nama fejst cudijo, ker sma pac tako zelo bela in velika (da, tudi Maja) in se nama vecinoma hihitajo ali pa kazejo za nama. Vcasih dobim tudi kaksen "hello mister" ali pa "i love you" (od punc). Glede na to, da ni skoraj nic turistov, veljava za eksotiko in naju snemajo ali pa se hocejo fotografirati z nama..

Ko sva se ze ravno hvalila glede prebave: gastrointestinalne tezave so se zacele, k sreci ne pretirano.Zanimivo je le to, da je obema slabo, vendar pa so tezave pri enem odprte
pri drugem zaprte narave. Problem sva dokaj resila, vendar ne z
lastnimi zdravili (ki jih imava za malo lekarno), temvec s
tradicionalnimi kitajskimi zelisci. To nama je priskrbela Ferryeva
druzina, ki naju je prakticno posvojila in ves cas skrbi za naju. To
bova najbolj pogresala, ko zapustiva Medan, saj so izjemno prijazni,
dobri ljudje in smo kljub temu da se ne pogovarjamo veliko (ne govorijo
vsi anglesko) skupaj velikokrat jedli in se druzili.

Na poti v Berastagi smo se ustavili v Lumbini parku, kjer smo si ogledali ogromni budisticni tempelj (to je replika slavnega templja v Myanmaru). Tu velja omeniti, da je druzina budisticne vere. Tempelj je precudovit in ni nama jasno zakaj ni omenjen v Lonely planet-u. Tako kot vsepovsod drugje se moras tudi tu pred vhodom sezuti, ves cas pa cistijo tko da ni problema. V templju je izjemno pomirjujoca glasba, posebno kadilo ter neverjeten obcutek miru. V tistem trenutku sem ugotovila, da si zelim obiskati tudi Bali, kjer prevladuje hinduizem (ki je izjemno podoben budizmu).

Pot nas je peljala naprej v Berastagi, kjer sva dozivela pravi majceni sok in padec na realna tla. Nobenega turista (no ja - eden, ki se je zdel zelo izgubljen in zmeden), svinjarija in se vec ljudi, ki so naju cudno gledali. Zato sva se odlocila, da se vrneva skupaj z druzino v Medan, saj nama je Ferry ponudil izlet se na jezero Toba, s cimer bi prihranila ogromno casa in skrbi, dala pa bi mu le denar za bencin. To ti je zlati clovek! V Berastagiju gremo na trznico, kjer nama druzina kupi nekaj sadja, jaz si kupim nekaj spominkov, nato pa prideva do predela, kjer prodajajo zivali: zajcke, male zelo luskane kuzke, miske in hrcke.. Cene se gibljejo od 20 centov pa najvec do 2 eura.

Domov pridemo zelo pozno, potem se mrzli tus in koncno spat: spet posledice jetlaga: ne moreva spati do okoli tretje zjutraj, koncno zaspiva, ob petih zjutraj pa spet: alalalalallaaa..huh. Vstaneva ob 8ih zjutraj in se odpravimo proti jezeru. Oba pa grozna: GIT tezave, izjemno slabo pocutje, premalo spanja. Na pol poti omagava in prosiva Ferrya ce se lahko vrnemo domov: najboljsa odlocitev kljub temu da ne bova videla Tobe. V avtu koncno zaspiva, kar nama neverjetno koristi in zbereva nekaj energije. Zato naju Ferry pelje do krscanske cerkve v indijskem stilu: napiseva prosnjo za varno pot in prizgeva svecke (nikoli ne ves ce nuca :P ). Potem pa naju pelje na krokodiljo farmo:ogromno krokodilov razlicnih starosti, ki bi se jih lahko prakticno dotaknil (oz bi ti kaksen lahko odgriznil roko ali kak drug telesa). Vidiva se zelve, goske (kanonfuter za 2500 krokodilov se valja v lastnem dreku), pse, kace in opice. Vse v izjemno slabem stanju, zelo neurejeno ter veliko smeti. Ferry pravi, da je to eden boljsih placov z zivalmi, saj ni pod okriljem vlade. Zivalski vrtovi v lasti vlade pa so le polni mrtvih zivali in kaksnega zelooo shujsanega tigra jajks. :S

Vrnemo se domov, se en vecer v Medanu, Zan gre pocivat, jaz pa se pridruzim Ferryevi druzini na vecerji, koncno mi rata slikat njegovo 4-letno hcerkico, ki je neverjetno prisrcna vendar se ves cas skriva. Za vecerjo jem dobesedno bozanske zabje krake, pecene in kuhane.

Jutri greva v Bukit Lawang iskat dzunglo in orangutane. Za naprej pa raje ne piseva, saj se plan ves cas spreminja. ;P
Mimogrede, rezervirala sva si letalske karte za Bali! Jej :D

Maja in Zan

Veni on

Hvala za vsa sporocila. Pa tako naprej! Redek pojav z gostim ponavljanjem bosta pa tudi ukrotila.
Lepo se imejta!

Veni

Jerneja on

Maja...res si visoka :D waaaaaw :P

Natasa on

Lepa družinica ste. Res so vaju posvojili-sej sta fajn. Pa še naprej pišita dobre želje in prižigajta sveče, pa vaju bo Buda vodil in varoval. Maja ti pa uživaš z vsemi živalni?? Tudi plazilci :D Res lep začetek - kar tako naprej!!

nejcc on

vidm d kr uživata zanimiu tole.....kdaj me bota zram uzela = hehe bodta fajn pa PREVIDNOO

Feri jr. on

Haha oči, si moral napisat to :D
Skratka, uživajta še naprej ;D

Dusi on

Kar tako naprej z malo previdnosti kar vsekakor ne škodi, saj vesta kako pravijo "previdnost je mati modrosti".....your never now......kar pa se slikc tiče bi ati verjetno rekel, "da gliha vkup štriha" - to mislim na tisto s kačo...Maja saj veš kakšno je njegovo mnenje (vse žen.....so k.....). No ja........moški........ Na Bali pa vsekakor - je treba videt tudi malo bolj turistično plat , vama vsaj ne bo dolgčas po belcih. Še pišita.
Čao! Mami

stricek,luka, mojca on

Veseli smo da uživata, dobri komentarji in fotke.Želimo vam dobro prebavo in čim več gurmnskih užitkov.Prevsem pa obilo lepega vremena.

Mislim, da bi se js odlično počutila med majhnim ijudmi hehe - konkurenčno glede višine.

Komaj čakamo naslednjega javljanja.