Medan: couchsurfing, Buda

Trip End Sep 29, 2011

Flag of Indonesia  , Sumatra,
Saturday, September 3, 2011

Jah no, ocitno sva se ustela tudi pri tem planiranju. Se vedno sva v Medanu... Bukit Lawang je zaenkrat se na listi. V bistvu ravno cakava Ferrya da naju odpelje na avtobusno postajo za Bukit Lawang, kjer bova lahko videla nase bratrance (oz po Zanovo: nase sestriče- stresico sm mogla posebi najdit, kr tu seveda ni sumnikov :))
No pa se vcerajsnji dan: okoli polnoci (kmalu po najinem zadnjem vpisu v blog) se je Ferry odpravil na letalisce, kjer naj bi pobral neko osebo in jo odpeljal do hotela. Ta clovek je res svetnik, saj pomaga vsem okoli sebe in to zelo uspesno. Midva sva se odpravila spat, saj sva bila zelo utrujena, sploh pa naj bi se na pot odpravila zgodaj zjutraj. Okoli treh zjutraj sva slisala Ferrya govoriti z zensko, ravno sta prisla. V trenutku mi je bilo jasno, da ji je ponudil prenocisce , najverjetneje ker drugace ni slo. Slisala sva vsako besedo, saj je stena med najino sobo in dnevno sobo zelo tanka. Zjutraj sva lahko spoznala Katie, zelo prijetno dekle iz Hong Konga. Hm, ja bolj zensko, stara je namrec 30, ceprav ji zgleda okoli 20. Katie je pisateljica, pred letom dni je pustila sluzbo saj ni bila srecna in do naslednje pomladi ima plan le potovati po svetu. Bila je tudi v Evropi, tudi cisto blizu nas, v Italiji! Cisto v stilu knjige #Jej, moli, ljubi# torej. Res obcudovanja vredna punca. Takoj sva se zastekali in si izmenjali poglede na svet, potovanja, religijo in ljudi ter ugotovili, da sva si neverjetno podobni.
Moja slabost in tezave s prebavo so izginile, saj sem kljub temu jedla. Zanove pa so ostale oziroma se poslabsale, zato sva raje ostala v Medanu se en dan.  Zana sem pustila doma pocivat, jaz pa sem pospremila Katie do njene gostiteljice, poleg tega sem morala v mesto po nekaj stvari.
Torej Katie:Problem je nastal, ker je imel njen let enourno zamudo, rezervacijo v hotelu so ocitno ignorirali, saj je sobo dobil nekdo drug, vsi hoteli pa so bili zasedeni ker so se vedno pocitnice!! (danes so koncno konec, kar nama bo izjemno olajsalo potovanje) Zato je praspala tu, vendar samska zenska ne sme spati pri moskem doma (sploh pa je Ferry porocen, kar je se huje). Njena gostiteljica Irna ima hiso in to zelo lepo, je krscanske vere, vendar pri njej vseeno fantje ne bi mogli spati.
Ko sva odlozila Katie, sva se s Ferryem odpravila po tradicionalna kitajska zdravila (ki, mimogrede, nucajo bol kot pa so nucala ta ki jih imava s seboj od doma), vodo in nekaj za jest. Bila sva ze na poti domov, ko mi je povedal za budisticni tempelj, kjer ti berejo prihodnost.
 Hm, ja zakaj pa ne... Opisala bom postopek, ce koga ne zanima pa naj tale odlomek kar preskoci. Postavis lahko le eno ali dve vprasanji (vsakega posebej), potem pa sprasujes boga, ki se imenuje Kwan te Kong, na kolenih z dvema lesenima ploscicacema v rokah. Vprasala sem, ce bo najina pot varna, pa itaq pol za naju z Zanom (take stvari bi mende vsaka zenska vprasala ne.. :P). Ko vprasas, gres do treh posodic in iz prve potegnes palicico na kateri je stevilka. Spet gres molit in sprasujes boga ali je to prava palica, prava usoda. In vrzes ploscici (na eni strani sta ravni na drugi pa konveksni), ce sta obe obrnjeni na isto stran je odgovor pravi. Postopek ponovis 3krat, dokler ni odgovor pravi (potem le zamenjas posodo do pravega odgovora). Izvleces listek s kitajskimi crkami s pravo stevilko in gres k prevajalcu. Meni le ta pove, da bog ve kaj se dogaja z Zanom (pac da je dokaj bolan, in to mi ni jasno kko naj bi ta clovek vedu) in da morava vse skupaj le malo upocasniti in umiriti, ter najti srednjo pot, bol na izi. Za naju pa pove, da se ujemava, saj sva cez glavne prepreke ze prisla v preteklosti. Vse torej naj bi bilo super, seveda pa je treba bogove se prosit za blagoslov. Vsakemu das po tri disece palcke in prosis zase in svoje bliznje. Sem pomislila na vse vas, tko da mislim, da bi moral bit vsi dokaj srecni! :) Se nekaj imen bogov: Kwan Im (boginja usmiljenja), Maitreya (bog srece), Kwan Te Kong pa je bog bojevnikov

Po bliznjem srecanju z Budo in ostalimi, sva sla domov preverit kako je z Zanom, potem sta me Ferry in Peter (na)ucila vozit skuter, ki je tu glavno prevozno sredstvo. Zadeva je kar stekla moram rect, ampak za indonezijske ceste se zdalec ne dovolj. Zvecer sem se odpravila na couchsurfing srecanje v Medanu, saj naj bi se tam videli s Katie. Na srecanju je bilo okoli 25 do 30 ljudi, vsi gostitelji v Medanu ter le midve s Katie. Spoznala sem nekaj res kul ljudi, "sreca" pa je bila v tem da so na sestanek prisli tudi dve novinarki in fotograf - pisejo clanek o tej organizaciji, predvsem pa o CS skupini v Medanu. Seveda so nas slikali, naju s Katie pa se posebej. Clanek bo objavljen v nekaj tednih v enem boljsih casopisov v Medanu (ce se nisva omenila, Medan ima 2 milijona ljudi). Lahko bi se reklo, da bom skorajda slavna oseba. :P jah, bilo je zanimivo in zabavno. S Katie pa sva lahko videli tudi zelo cednega fotografa iz Medana, do takrat mi se noben Indonezijec ni bil pretirano lep. Punce, slike vam pokazem doma, ce vas zanima.. :P
Spet na poti domov gremo mimo necesa "kar moram nujno vidit, ce sem v Medanu" (Ferry in Peter). Sobota zvecer - mladi ga tudi tu seveda zurajo! In imajo skorajda celo ulico z bari, restavracijami itd itd. Vse zgleda moderno, nic posebnega, gneca...in po nekaj 10 metrih, res veliko ljudi v krogu, ki ocitno nekaj gledajo, zraven pa hip hop muska (komada se ne spomnim vec, ampak Nejko na tega si (sma) ziher ze plesala). Imeli so street battle (Nejc poprav me ce sem se napacn izrazla.. :P), break dancing in hiphop. Svetovno!!! Njima seveda nic jasno, kaj je zej tolk zanimiu, ampak mene fascinira, slikam kolikor se slikat da... Ok, koncno domov..res sem bila ze utrujena. Peter mi prinese Mcflurry smarties iz Meka, ki ma itaq cist kontra okus, ampak je dober, sprot smo sli se iskat vecerjo - kaj jem tokrat... hm, kaco! Na zalost sm ze prej pojedla sladoled, tko da velik ne spravim v sebe, ampak okus je se najbol podoben piscancu, je pa ful bol mocen.
S Katie se zmenimo da gremo naslednji dan skupaj v Bukit Lawang, super. Jah, zjutraj pa spet - Zanova slabost se poslabsa, bruhanje in vse, tko da odpovema in pocivama. Potem pa nama Ferry pove da bi se mogla selit, ker se njegova druzina vrne iz pocitnic zato se odlociva it v Bukit, kljub Zanovi slabosti. Katie naju ni cakala, sla je proti jezeru Tobi, mogoc pa da se vidimo pri orangutanih. Ferry je prisel, zej pa na avtobus za Bukit Lawang pa da spraviva svoje boge riti se kam drgam in ven iz Medana, aleluja! :)

Natasa on

Hojla boge riti.
Sm slisala, da je bil ta premik odlocilen. Bravo. Zasluzla sta si raj in kopanje pod slapom. Kaj pa pravijo sorodniki? Mislim opice. Tud js nima sumnikov-tu v Litvi jih ne uporabljajo.
Veselo naprej, pa prizigajta svecke in dobre zelje za sebe in vse nas!!!
Usoda je na vajini strani.