Koncno Sumatra

See, taste and smell Medan

Flag of Indonesia  , Sumatra,
Wednesday, August 31, 2011

Po kulturnem soku v Jakarti (cez 30 stopinj ponoci, vlaga, dimna zavesa od cigaret, korupcija in splosna gneca ter za nas belce se zmeda), sva kot edina kavkazijca odletela v najvecje mesto na Sumatri, ki ima toliko prebivalcev kot cela Slovenija. Po dolgem cakanju za prtljago sta naju na letaliscu pobrala najina couchsurfing gostitelja - Ferry in njegov kolega Peter. Komaj sva cakala, da greva spat, se prej pa je bilo na vrsti umivanje po indonezijsko: nimajo tusev, zato se v kopalnici polivas z vodo iz ajmra, za ostale stvari imajo wc skoljko, vendar pa ni wc papirja (znajdi se varjanta). k sreci sma papir prinesla s sabo, drugace se ne bi vec dotikala z levo roko. V Indoneziji velja dotikanje z levo roko za nevljudno, ker se pac z levo zrihtajo stvari na straniscu. Tako da imava od zdaj vedno s sabo konkretno zalogo papirja.

Jutro se zacne ze ob 5:00 z glasnim `aaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllaaaaaaaaaalalalalaaaaaa` iz bliznje moseje. Muslimani so se zmodernizirali in na stolpe obesili megafone. Ocitno se bo tezko naspati na tej Sumatri.
Ferry in Peter sta naju odpeljala na zajtrk na rezance (sta namrec Kitajskega porekla, na Sumatri je dosti Kitajcev), ter razkazala mesto. Mnogi opisejo Medan kot najbolj nevarno in usrano luknjo v Indoneziji, kar v bistvu tudi je. Na sreco danes muslimani praznujejo novo leto, tako da je veliko manjsa guzva kot ponavadi. Po drugi strani pa ima tudi dosti lepot; ogledali smo si Maimoon temple - sultanovo palaco (sultan ima komi 12 let, vendar pa je sefe samo v `palaci`), hinduisticni in budisticni tempelj in na koncu se mosejo.
Probali smo tudi durian, tako imenovani `king of the fruits`, ki ga ljubis ali pa sovrazis. Jaz sem ga zasovrazil, Maja pa ni bila zbircna. Sicer je bila hrana, ki sva jo jedla do zdaj, zelo dobra. Gastrointestinalnih tezav zaenkrat ni :)
Drugace pa je Medan konkretno muslimansko ex-diktatorsko azijsko mesto (karkoli pac to je), zenske so vecinoma oblecene v burke, vendar to ni splosno zahtevano. Zelo veliko ljudi kadi cigarete, predvsem njihove imenovane kretek (vsebujejo kalcke, ki cvrcijo), vonj pa cutis vsepovsod! Med voznjo z avtom (imela sva super turo nekajkrat okoli mesta s Ferryjevim avtom, k sreci, saj nimava pojma kako bi se znasla tu brez najinih prijateljev :P ) sva opazila motor s prikolico, na njem 4 otroke, eden od njih (moral je imeti manj kot 10 let) za volanom in s cikom v roki - Ferry in Peter pravita da je to normalen pojav.
Danes sva videla dva belca in nobenega policaja.
Jutri zjutraj (cetrtek) pa se odpravljava v Berastagi, za dan ali dva.

Se cujemo.

Natasa on

Hej otroka!
Čestitam za ta podvig in tako uspešen začetek. Pa poročajta še na tako zanimiv in slikovit način. Sicer pa saj vesta rana ura...Da maš kaj od dneva.
S takim motorjem bi se pa tudi js pelala. Pa buda je tudi fejst fant??
Z zanimanjem pričakujem nadaljevanje!!
Srečno!!

petersuhito
petersuhito on

Awesome....Hope U all like Medan........