Valentinovo

Trip End Jul 12, 2016

Flag of Australia  ,
Tuesday, February 14, 2006

VESELO VALENTINOVO, dia del carino in se kaj! :) sam tok, da veste, da sem se uspela premaknt na obalo mal visje in da sem uceri dozivljala svojevrsten sok, ker sem prespala noc v enmu hostlu, kjer so bili vsi stari 18 let in pijani do 7 pm. Tko, po moje, ce nisi tam nasekan te vn vrzejo do 21h (zato sem sla js spat ob 20h) :)

Zdej sibam na plazo, po tem ko sem prehodila 6 km do mesta, nej bi pa tuki kao vidla koale. Se update o poceni potovanju: ce potujes 300 km z javnim prevoznim sredstvom - beri: bus, vlak, vlak, vlak, bus, bus pol te to stane samo 4000 SIT za 300 km - kar je se vedno nepoceni, sam traja pa skor 8 ur :) ja, to smo pocel uceri - cel dan :) KJE SI, poceni LATINSKA AMERIKA! :)

Lahko napisem se neki malega o Noosi: je ful bujno, zeleno, polno turistov - tuki ce hoces it OFF the beaten track - NO GO! povsod je polno backpackerjev in vsi bi radi pocel iste stvari - za znort! Azija, here I come! Je pa super place to live :)
Nekak nisem v elementu za pisat!

Lupcke vsem za valentinovo!