Skret papir, prehlad in mravlje

Trip Start Dec 12, 2005
Trip End Jul 12, 2016

Flag of Costa Rica  ,
Saturday, January 7, 2006

Ufff....
v zadnjih dveh dneh oziroma odkar nismo pisal na blog se je zgodilo MARSIKAJ. Za zacetek sva se odpravile iz dodgy Golfita - naokol po Peninsuli de Osa do Puerto Jimenez - to je ene 76 km od secisca z Interamericano in teh 70 in neki km gre po "cesti" - ki je nejprej "asfaltirana" - pol naprej pa makedam, luknje, voda in se kaj. Gremo lepo po vrsti. Ze na poti proti PJ sva vidli velik zverinjadi, tko eva kr naenkrat "USTAV!!" in cez cesto za avtom gre kdo drug kot LENIVEC! - imava poslikanega, posnemanega - najbrz se je revezu ful mudilo, sam je RES pocasen! Pol sva vidli miljon enih pisanih pticev, opic ... - to na poti v PJ.
Pot je trajala dobre tri ure - js sem bla totalno zmatrana od vseh ovinkov, lukenj, tovornjakov, ljudi, ... Sva se najprej dobro najedli, najdli za spat nakar sva spoznali soseda - en zivi v Costa Rici in smo sli v Matapalo - oddaljen dobrih 20km na zur - kjer je igral live band - igrali so NORO DOBRO - morda je bil celo kdo znan sam tega pac ne vem :) (ful velik glasbenikov iz ZDA in Kanade hodi v Costa Rico na dopust - npr. Red hoti majo tam hiso, kjer sva bli prej, pa Lenny, itn.)

Zjutri pa sva se ze zarana odpravili proti parku Corvcovado, ki naj bi bil eden izmed NAJBOLJSIH na svetu - najvecja diversity zivali (torej ... hmmm ... RAZNOLIKOST). Pot do parka pelje cez ene 12 rek, v hrib po totalno razsuti cesti in spet dol in gor in dol ... tko js sem postala pravi maher v sofiranju in voda, ki sega tko 70 cm visoko NI PANIKE! Po poti tja sva srecali papige, pa modre velike metulje - ne vem kako se jim rece, pa ene cudne ptice ... skratka VELIK!
No, ko nama je ratal pridt do Carate - to je zadnji "kraj" pred parkom - do katerega je se 3,5 km hoje po plazi, sva bli ze zmatrani - sam to ni blo se nc. Po 3.5km hoje in izogibanju rakom in drugim zivalim na obali prides do bajtice od ministrstva za ekologijo in nevemkaj, kjer se park koncno zacne! Placas 8 usd za entrance in pol gres v park po potki ob obali. Na poti te spremljajo ptici, zivali in u bistvu mors bit ful pozoren, da kaj vidis - je pa ful velik OPIC, to je res :) Hodili sva do ene razbitine - nasedle barke, ki je bil TAKO GRDA, da je niti slikati nisva hoteli. No, pol ob ene 13h sva se obrnili in sli nazaj ... Videli sva: Pavona - to je ena taka velika KURA - nekak mesanica med fazanom in velko kuro - tako debelo in crno -- u bistvu cakava, da bo biologinja poslala imena zivali, ker ce napisem: RAZLICNE OPICE in PTICI in METULJI to ni to :) tko da zvete kmal. Tik preden sva prisli nazaj se je stemnilo in js sem rekla: Eva, preden se ulije morva od tod! In res, sva vozili kot dva kretena, ker men je blo jasno, da ce naju dobi neujrje sva peceni - ker pol se rdeca cesta spremeni v blatno reko in to je to ... tko da pol lahko kr kje ostanes ... in vode - recice se spremenijo v REKE in odnasajo stvari ... Eno uro je zdrzalo in NI dezevalo, pol se je pa sam usulo - ratal nama je prevozt najvecje strmine in bregove, sam ko se je usul nisi vidu NC! NC! js sem vozila po obcutku, eva se je smejala in snemala (ok, mami ne tega brat! :) Skratka, tok adrenalinske voznje pa se ne v mojem zivljenju! Res je blo divje, ker je tok dezeval in cesta se je spremenila v reko ... DIVJE! No, ko nama je ratal pridt v PJ, sva sli sam jest in spat ...
To je to! Se ena nora stvar :) - ko clovek misli, da je videl ze vse GROZNE ceste tega sveta - NEEE! Can get even worse! :)
Danes sva u easy in greva v san Isidro de el General (al neki takega). Pozdravcke !!