Srfanje, valovi, sonck, plaza

Trip End Jul 12, 2016

Flag of Australia  ,
Friday, February 3, 2006

Kako nesramno, da ze tok casa nisem pisala ane :)
tkolele ... dogaja se marsikaj, predvsem zadnje tri dni, ko sem kot kura letala od msta do mesta ter ugotavljala kaj in kako ter prestvala denarce ter se drzala za glavo. Da strnem celotno zadevo v nekaj tockah:

1. najpomembnejse - nasla sem faks, in sicer je ze 80%, da bom studirala v Avstraliji (20 procentov si dopuscam zato, ker morem najprej ugotovit, kje bom dobila tok denarja, da bom placala solnino, anyway, zdej to ni pomembno). ce bo vse po sreci zacnem septembra!! (nocem bit prevec navdusena, sam ko bo kdo prsu na obisk bo vidu, cemu navdusenje!)

2. kupla sem srf in sicer 6'8" second hand, lustn, rdec, noro dobro ohranjen, tko da zaenkrat ostajam tuki, kjer sem poleg tega pa je konec meseca tuki quiksilver PRO + Roxy PRO in itak cela Gold Coast pride gledat, ful se dogaja :)

3. zgleda da bom kr zivela v hostlu, ker me zaenkrat pride to najceneje pa se zajtrk mam, kar pomeni en obrok na dan manj za placevat in vozjo nas s kombijem do srf spotov, kar je tudi noro dobr. Za tiste, ki ste bl v tem sportu (in ki vas ni veliko), nej poudarim Kirra Beach in Snapper Rock - ja, hudo dobr!

4. kaj se dogaja: tuki smo prav zanimiva druscina, vsake tok casa kdo pride in gre, drgac pa iz vseh vetrov, v nedeljo gremo na rojstni dan k Jenni, njeni starsi iamjo hisko na obali, pol gremo na edini hrib tod naokoli gledat soncni zahod/vzhod :) cel dan se vrti bolj/manj okoli plaze. aja, tisti, ki ne prisegate na faktor 30+ ZACNITE! ker to je tko minimum, ki si ga tuki lahko privoscis! Mamo tud kuzija nedolocljive pasme :) pa bazen (to najbrz ni tok pomembno) pa hmmm ... aja, dogodek vcerajsnjega dneva:
Pridemo domov. Policija. "Kaj smo nardil?" ... ups, ... no, nakar se izkaze, da so nasim trem japonckom ukradli avto na plazi z usem (cista beda) in da ne omenjam tega, da so imeli v avtu pasose (ja, kdo nese pasos na plazo - ne vem), sam vseen SUCKS!

tko to je na kratko, zdej pa po anglesko (v smislu tematike seveda):
vreme je krasno, vsak dan vsaj ene 35 stopinj predvidevam, moznost opeklin je visoka, ok, zdej mi je zacel it na smeh, tko da bom nehala!
Aja, vsem posiljam en liter morske vode! take brez meduz! :)