Los Angeles sucks

Trip End Jul 12, 2016

Friday, January 20, 2006

LA

Z Evo sva se poslovili v San Joseju na letaliscu, blo je ful smesno, ker sem pol sama sedela na letaliscu in cakala na letalo. Seveda smo imeli zamudo, pa ne zato, ker bi prepozno startal iz San Joseja, temvec zato, ker smo imeli stopover v Guatemala cityu, kjer je bila popolna zmeda, ker smo bili prepolni in ker smo cakal pol ene druzine, ki se je zgubila na letaliscu (naj poudarm, daje letalisce v Guate ene tok velko kot brnik - tko da mors bit ze kr car, da se ti rata zgubit). V koncni fazi smo imel noro zamudo in ker zmo prileteli po 12h in ker smo prileteli iz nerazvite kao drzave so nas ful pregledoval in preusmerili na nek cuden "tamnekjeboguzahrbtom " terminal za sedmimi vodami. (trenutno berem Narnio - tko da se ne cudt mojim izjavam).

Vceraj sem opravila pohod po LAju, najprej na Net - itak, kasnej v mesto, pogruntat kako se pride v mesto, s katerimi busi, obracanje zemljevidov in koncna postaja v Mallu z Apple stacuno, tko da zdej pisem na hudga, cute, novega Appla od Teskya, ki bi mu ga najraj kr ukradla - ker je res hud! Tko, da splohj ne vete, kaj zamujate, ce nimate Appla! :)
Ratal nama je se dobit iPode, tko da bomo mel musko zdej na poti naprej - zdej k ni vec Eve, da bi z njo brbljala :( Seveda mi ni treba razlagat, da sem vceri prehodila pol LAja, ker sva ITAK sla po eni cesti, kjer bus ne pelje in se pol ITAK odpeljala mimo hostla :) - predalec in pol ITAK SPET pesacla ... :) za umret :)

Sam LA ima ene par dobrih hisk, pa definitivno VELIK dobrih avtomobilov - ja, sline se cedijo, so taki velki, crni, ... predvsem je ta ZDA spet tko mal ciganska, standard osnovnih storitev je blazno nizek, kljub temu, da imajo vec incoma kot mi, so pa ene stvari cist nekvalitetne, res pravi podn od podna. Res je, da nisem bla Hollywood Hills, kjer predvidevam, da je itak lepo in spedenano, sam vsaka nasa vasica je bolj civilizirana. Neverjetno tezko je najdt zadeve,ki so nam normalne - na primer KRUH, ker je tko k v Latinski Ameriki, vse je sladko in fat in vse, kar se nam zdi normalna hrana je tuki blazno draga in se ji rece "organic". :) Zdej se ne vem natancno, kam me bo tukaj pot popeljala, najverjetneje grem pogledat na UCLA (univerza, da ne bo pomote), ceprav nisem prepricana, da bi lahko sploh zivela v takem mestu :)

Kulturni sok iz manana sistema v hitenje Severne Amerike, hitra hoja, skakanje iz busa na bus, ceprav je spanscina povsod . nihce ne govori anglesko . like Miami :) bienvenidos a Los Angeles (beri: po spansko - Los Anheles) :) Bodte fajn in ce vas kaj tolaz ... tuki je ponoc mrzlo - tko za dolge rokave in nogave :)
zdej mi je koncno ratal vizo za avstralijo narest ... tko vsaj na netu :)