Zala D drajver

Trip End Jul 12, 2016

Flag of Costa Rica  ,
Tuesday, January 10, 2006

Eva: Preziveli dni z avtom :)
Po vseh prevozenih cestah, luknjah, rekah in plazah se lahko koncno pohvalim, da sem prezivela zalino voznjo. Medtem, ko sem jaz bila NAVIGATOR, BARTENDER, FOTOGRAF, ISKALEC DIVJIH ZIVALI in ISKALEC LUKENJ (na cesti - da ne bo pomote!), se je Zala urila v rally voznji cez drn in strn. Po koncu najinih dogodivscin z avtom, lahko trdim, da je Zala odlicen rally voznik, marsikdaj prehitela celo avtobus ali tezko mehanizacijo - in da se lahko kvalificira za voznjo po razgibanih terenih drzav v razvoju (malce sociolosko!:)

Nadaljuje Zala:
Vceri bi morali letet v Tortuguero - pa nisva ... ker je celo noc ful pihalo in k sva se zbudili zjutri ob 4h. da bi sli na letalo, sva bli sam tist ... NO WAY - v taki mali kisti pa noro mocn veter - na sreco sva imeli sam rezervacijo, tko da se enostavno nisva prikazali :) - so itak vsi reki, da nc ne komplicirajo.Btw. tuki so v tipkovnici mravlje - hmmm ...
No, nakar sva vceri vrnili avto in so naju peljali se na bus stop, sli v San Jose, bli na banki, v sodi (restavraciji), sli na bus - sedeli na sprednjih sedezih - beri> Eva pri vozniku :) ker ni blo placa. K sva cakali na bus in je bla nora guzva sem se js zacela pogovarjat z enim modelom, ki tam dela in pol nama je seveda dal prvima prtljago na bus mimo vrste :) - noro je znat spansko! :) Zdej sva torej na Karibih in danes zjutraj sva vidli THE SPOT Salsa Brava, ki je na reefu in lokalci, ki ga furajo so blaznezi - ce se razlimas, te bl tezko skupi sestavijo po moje ... Najeli bova kolesa - ki so najboljse prevozno sredstvo - je pa ful drago tuki, ampak sva nasli neke nove cabane za 8 usd na noc, pa mava svojo kopalnico in viseco mrezo na terasi. Edini hazard tuki so sand flies in komarji, ki jih je kar precej :)tuki ful dogaja in je miljon ljudi tko da ga gremo spet mal zazurat :) sam morva se najprej koga spoznat!
Danes greva na plazo - ker sva ze v minusu!!