Vziganje avta, guma in San Jose

Trip End Jul 12, 2016

Flag of Costa Rica  ,
Monday, January 9, 2006

Ufff ... nikol zgleda ni dovolj ...

ko se je zjutraj zala zbudila - aja, danes ponoc sva imeli PRVIC tv v sobi -krneki in sva uceri gledali film: How to loose a guy in 10 days, se rezali in se nazirali s tortilla chipsom:) no, je ugotovila, da avto ne vzge - hmmm ... nekak sem pustila luci prizgane zgleda :) torej kot dve kokoski sva potlej zahaklali prvega modela, ki se je priplejal na parkirisce od hotela, da ce ima kable slucajno, ker medve, no nama AVTO NE VZGE!! :)
Na sreco pride mimo gospa, ki je ravno sla obiskat svojo mamo in se prijazno odpelje NAZAJ domov po kable :). Modela sva peljali na zajtrk s kavo, nakar sva se hitro pobrali iz San Isidria :)

cesta naju je peljala cez hribe in doline - pretezno megleno, dezevno in MRZLO - za dolge hlace! Nakar prideva v Cartago, ugotoviva, da ni nc posebnega, in greva v San Jose, kjer ... najprej isceva shopping center, ko ga koncno najdeva, ugotoviva, da nama je ratal razsut gumo - tko cist (zadnjo desno). Seveda se zahvaliva NEVEMKOMU, da imava full coverage in poklicem na Payless, da joj, ce nama pridejo zamenjat gumo (naj poudarim, da je NEDELJA), ker sva dos chicas in ne veva, ce lahko sami (tega izven san joseja pac ne bi nardili, sam glede na to, da majo tuki 2 oficini - itak, da ne bova sami menjali gume)! Ne samo, da so prisli v 20 minutah od klica, bili so se blazno prijazni in zamenjali gumo v 5 minutah (brez heca) - ja, te zadeve res obvladajo - glede na vse luknje na cestah to ni nc cudnega! :)

Pol sva jo mahnili naravnost v Alajuelo in jutr ob 5.45 zjutraj letiva v Tortuguero na Karibe :)