VENI - VIDI -VICI

Trip Start Apr 29, 2010
Trip End May 12, 2010

Flag of Senegal  ,
Wednesday, May 12, 2010

De kenners weten dat ik rook .. Op mijn pakje Marlboro staat bovengetittelde tekst ..
Had nooit gedacht dat ik zou huilen, maar bij het oprijden van de "Place de l' Indépendance" te Dakar (vergelijkbaar Groenplaats A'pen) weet ik dat het Novotel juist om de hoek is .. aan de ingang een glunderende Susie (de sukkel staat al 3 uur te wachten .. wegens mijn GSM hier niet uitgaand blijkt te werken - wel inkomend ..) PFFF It was a HELL OF A RIDE .. maar nu kan ik zeggen :
Van Antwerpen - Salm-Salm tot Novotel Dakar (uitstekend hotel overigens..) juiste afstand :
6.522 KM is (zes vijf twee twee - six cinq deux deux - six five two two ..)
This blog, is being read internationally since a while.. SO HI TO ALL YOU OUT THERE ..
De foto's volgen want Charles heeft ze op zijn toestel staan  Voorlopig in bijlage een paar voorproefjes ..

Johan on

Formidoabel zouwezier zegge. Ongze Rik De Sadeleer zou zegge "doar issem doar issem". Kweet nie of ongs Susan da oek é geroepe Paul. Allé ge zetter alle 2 geroakt me of zongder (vulkoanstof) ;o). Tis een prestoase oem "A" (allé "U") tege te zegge Paul. Tstad is van "A" moar de woestain na oek. Kzou zegge lot oe na mor is goe deur ongs Suzan in de watte legge .... en geniet nog van olle congé!! Tjouw tjouwkes, baaj baajkes ! PS der gon er zen die A oet zot verkloart gon emme moar geget toch moar gedoan !!!

Hoi Paul on

De eerste foto's nog eens bekeken met de Vespa mooi opgesteld richting terras van Den Engel ge moet het maar doen zo ver verkeerd rijden weinigen zullen het U nadoen een prachtige prestatie

Riad Ta'achchaqa - Frédéric on

BRAVO! Le chauffeur a un peu moins fière allure que lors de son passage à Marrakech mais sincèrement toutes nos félicitations. Dommage de ne pas pouvoir savourer tous les récits et anecdotes de ce voyage.

ludo on

Ik ben echt onder de indruk met je prestatie en zeker gelukkig dat ge veilig aangekomen bent op je bestemming, want eerlijk gezegd sommige dagen toch in moeilijke posities gezeten ( Paula en ik waren dan weer gerustgesteld als we opnieuw een bericht van leven van je binnenkregen)Het was dan ook een dagelijkse zeer boeiende soap om te volgen. En nu maar genieten met het vrouwtje ! Kom veilig terug.
Hartelijke groeten van Paula en Ludo uit het zeer koude Belgie.

Makke on

Bangelijk tripke paolo
kijk al uit naar de verhalen
ciao en congratulations !!!

Vince on

Awel Popol, proficiat met den trip. Was nogal een avontuur aan de blog te lezen, maar ik kan me voorstellen dat ge content zijt dat ge d'r zijt nu!
Groetjes aan Susie, en tot nog ne keer in de Salm-Salmstraat!

les senegalais de ste maxime on

HEUREUX ANNIVERSAIRE à la chaleur du Sénégal.
Gros bisous de nous tous.
A bientôt