In de Sahara tussen twee kamelen...

Trip Start Apr 29, 2010
Trip End May 12, 2010

Hotel Taiba

Flag of Western Sahara  ,
Friday, May 7, 2010

Pfff een beetje zand .. en nog wa zand .. en nog wa stenen .. en nog wa zand en af en toe een eenzame dromadaris..
Ben veilig aangekomen in Boujdour (wou initieŽel naar Laayoune) maar ben maar ineens 190 km verder gereden
Deze avond ben ik in Dakhla , en hoop ik hier aan te vullen ..

VOOR DE DAGELIJKSE VOLGERS :
Entries vanaf AGADIR zijn AANGEPAST MET FOTO's ..

C U Later Drommadator..  LOL

patrick on

waaah...je bent al een eind opgeschoten. Mooie natuur maar ziet er wat droogjes uit. Al geluk dat ge nog een kameel tegenkomt om mee te praten zeker ! Gisteren van Sint-Niklaas naar Berchoam 2 uur onderweg voor de file...dus trager als ne kameel. groetjes

charles pietsch on

Hello easy rider, het moet wel zeer warm zijn onder die helm???
Volgende keer koop ik je een AIRCO-HELM. Een suggestie, volgend jaar doet het per FIETS. Onze Popol is voor alles in staat!!! Your trip news is fantastic. Kiss, CHARLY

paul on

ho paul
Nieuwe foto's bekeken en ben verast dat er nog zo (veel) bagage mee kon.
nen Texaco of Shell is er denkelijk ook ni op elke hoek he, hoeveel km kun op een tank rijden ?
zo te zien is het iets rustiger en warmer dan hier (wintersokken terug aangedaan *- 10graden ) hopelijk geeft de kustlijn wat afkoeling daar.
Morgen Mauritanie , de planning gaat goed Dakar op 12 -13 mei lijkt haalbaar, de laatste loodjes wegen meestal het zwaarst maar dan is de overwinning eens zo mooi
Toi Toi