Dzien 15 Ubud

Trip End Jul 04, 2009

Flag of Indonesia  , Bali,
Friday, June 26, 2009

Dzisiejszy dzien poswiecamy na blizsze poznanie Ubud oraz na ulozenie logistyki kolejnych kilku dni urlopu.
Na jutro chcemy znalezc calodniowa wycieczke objazdowa po okolicy, a za dwa dni chcemy sie przemiescic na Lombok i wyspe Gili Trawangan.
Dzien zaczynamy od znalezienia tanszej opcji hotelu co nam sie udaje i zamieszkujemy w Ubud Permai Bungalows (100k IDR) przy Monkey Forest Rd.
Dwie godziny pozniej mamy juz zarezerwowany Big Bubble Bungalows oraz bezposredni transport na wyspe. Rezerwujemy tez 13 godzinna wycieczke na jutro po wschodniej czesci Bali. Dalsza czesc dnia poswiecamy na poznanie miasteczka Ubud co polega na kreceniu sie po uliczkach. Samo Ubud jest bardzo ladne, pelne tradycyjnej zdobnej architektury Bali. Na kazdym kroku mozna spotkac ichniejsze swiatynie. Balijskie kobiety pracuja w restauracji, salonie masazu lub sklepie a kazdy mezczyzna to taksowkarz :-) Generalnie miasteczko jest urokliwe trzeba tylko troszke zboczyc z turystycznych uliczek. Czesto spotykamy kobiety niosace na glowie kosze z darami dla bogow i duchow (dla rownowagi). Dzis wieczorem w jednej ze swiatyn w Monkey Forest odbywala sie uroczystosc. Przyciagnelo na nia na motorach mnostwo miejscowych w strojach galowych. Naglosnienie maja nienajgorsze, wszystko slyszelismy w naszym hoteliku. Dopiero wtedy zauwazylem, ze nie ma on szyb w oknach tylko same moskitiery.