Dzien 14. - Pismo Beach - Los Angeles

Trip End Mar 22, 2009

Couchsurfing

Saturday, March 21, 2009

Dochodzi pierwsza w nocy, dzisiejszy wpis bedzie zatem krotki.

Wczoraj zatrzymalismy sie w Holiday Inn Express i byl to nasz ostatni nocleg w hotelu. Dzis spimy u kolejnych couchsurfingowych gospodarzy - Isabelle oraz Cyril`a i tym samym konczymy nasza przygode z Ameryka.

Dzien spedzilismy na plazy w Santa Barbara oraz w korkach zaczynajacych sie kilkadziesiat mil przed Los Angeles. Wieczorem spotkalismy sie takze z kolegami Stasia z pracy, ktorzy zostali wyslani do LA w delegacje.

Zdecydowanie jednak najmilszym akcentem dzisiejszego dnia bylo spotkanie z naszymi gospodarzami, rodowitymi Francuzami, ktorzy opuscili swoj kraj, by uczyc innych francuskiego i poznawac swiat. Mieszkaja w bardzo przyjemnej dzielnicy Los Angeles, w niewielkim apartamentowcu z duzym ogrodem i basenem. Sa doprawdy niezmiernie mili i przesmiesznie sympatyczni gdy mowia po angielsku z tym swoim smiesznym akcentem. Przed pojsciem spac spedzilismy z nimi niemal 3h rozmawiajac o roznicach kulturowych pomiedzy Francja a Polska i naszych wspolnych obserwacjach na temat amerykanskiego stylu zycia.

Czas już najwyzszy udac sie na zasluzony odpoczynek. Wyglada na to, ze jest to nasz ostatni wpis. Jutro czeka nas juz tylko ostatnie spojrzenie na ocean, oddanie samochodu i lot do domu.

Az wierzyc sie nie chce, ze te 2 tygodnie tak szybko minely. Czas jednak opusic kraine hamburgerow i wracac do domu.