All my pags are packed and Im ready to go

Trip Start Nov 16, 2006

Koti

Flag of Finland  , Southern Finland,
Sunday, November 16, 2008

Hei vielä täältä Suomesta.

Nyt on tullut vähän tällä viikolla harjoiteltua julkisilla liikkumista. Eikä lupaa hirveän hyvää. Viikon saldoksi tuli yhteensä 3 yhdensuuntaista matkaa. Näiden matkojen aikana onnistuin myöhästymään kolmesta bussista, menemään 2 kertaa väärään bussiin(huomasin tämän vasta kun bussi viilletti teitä tuntemattomia) ja pariin otteeseen tuli heitettyä muutamat kuperkeikat kun juoksin busseja kiinni. Lauantaina firman pikkujouluista selvittyäni sain aikaseksi korjata Espoon kämpästäni kimpsuni ja kampsuni ja lähtemään Siuntioon vanhempieni luokse. Illan ohjelmaan kuului vielä tuskailua pakkailun merkeissä. Sunnutaina sitten vanhempani kyyditsivät minut Helsinki-Vantaan lento asemalle. Josta oma suuriseikkailuni sitte pääsee alkamaan.

Tässä mietin vielä kerran että tiedänköhän nyt mitä olen tekemässä. Aina vaan päädyn samaan lopputulokseen. EN. Eli sitä suuremmalla syyllä nyt mennään. Kyllähän se täytyy käydä vähän katselemassa tätä meidän Tellusta muistakin kulmista kuin vain "omasta kotipihasta". Ja nyt on mielestäni hyvä ajankohta käydä ihmettelemässä.

Nyt sitä sitten istutaan pelonsekaisin tuntein tällaisessa ihme putkilossa jossa on joitakin ulokkeita. Tämän putkilon pitäisi olla kohta noin 10 000 metriä merenpinnan yläpuolella. Nämä härvelit ovat kyllä sen näkösiä ettei sen pitäisi olla mahdollista mutta kaikkia ennakko odotuksia uhmaten ne nousevat aina vain uudestaan ja uudestaan pilvien yläpuolelle. Hämmentävää. No en kyllä siltikään lentämistä en pelkää millään lailla. Mutta tämä "irtiotto arjesta" vähän jännittää kun on kaiken maailman asuntolainat sun muut. Ja sitten kun olen vielä näin mestari liikkumaan noilla julkisilla. Saas taas nährä mihkä sitä joutuu.

Sitten vielä kotiväelle, ystäville ja sukulaisille täältä Airbus A340:stä. Pitäkää Suomi pystyssä minun puolestani... Älkääkä olko liikaa huolissanne. Pärjään kyllä. Ja jos en pärjää niin saan kyllä luvan tulla kotiin. Olen luvannut kaikille että tulen ehjänä takaisin. Ja pyrin pitämään kiinni tuosta lupauksestani kynsin ja hampain.

Tony