The Pinnacles

Cervantes Caravan Park

Flag of Australia  , Western Australia,
Monday, November 3, 2008

01-11-08: Op de rest area waar ik vannacht gestopt was waren zo bagger veel vliegen dat ik gewoon IN de auto heb zitten ontbijten. De volgende stop zou Geraldton zijn, daar ben ik even bij een Coles langs geweest en bij het info centrum geweest voor wat info over The Pinnacles. Veel info hadden ze er niet over, ze verwezen me door naar het info centrum in Cervantes, het dorp vlakbij de Pinnacles. Hier ben ik dan ook in 1x naartoe gereden. De camping daar was erg goed en maar 15 dollar. Lekker de hele avond TV zitten kijken.

02-11-08: Vanaf Cervantes was het zo'n 17km naar Nambung National Park, het park waar de Pinnacles in staan. Het info centrum in het park was erg mooi en er was veel info te vinden over het dierenspul wat te vinden was in de woestijn. De looproute door de woestijn was 1,2km. Je kon er ook doorheen rijden, lekker Amerikaans. Veel mensen deden dat helaas wel, dus foto's maken zonder auto's tussen de pilaren was een hele opgave.

Na het park richting Perth gegaan en in Gingin gestopt. Een klein dorp zo'n 80km van Perth. Campings in Perth zelf kosten veel geld en op zondag is er toch niks te beleven.