CANNES VE ANTEBE

Saturday, November 12, 2011

12.11.2011

Cannes

Cok yazicak bir sey yok. Sahil kasabasi, tamamen ticari ve turistik hava

Liza begendi ama beni cok sarmadi acikcasi.

Cannes`ten sonra sahilden Antebe kasabasina gectik. Buradan 15 euro`ya Fransiz (SFR) sim karti aldik, icinde 5 euro kredi varmis. Ayrica 20 euro`ya 20 gunluk sinirsiz internet actirdik. Kiz 48 saat icinde aktive olur dedi. Iyi dedik. Kasabayi gezmeye basladik. Turistik olmayan bir yer. Canli ve keyifli. bir Cin lokantasina rastladik. Liza cok seviyor Cin yemeklerini ama benim aram pek iyi degil. Sonra sokaklarda dolasip biraz ileride trafige kapali bir meydan bulduk. Ben araba kullanacagim icin icmedim, Liza sarap icti.

Sonra yaklasik 30 dakikalik bir yolculukla Monte Carlo`ya geldik. Bugun guzel giyindik, kumarhaneye girecegiz. Verdik 10`ar eurolari girdik kumarhaneye. Kumarhanenin dis gorunumu ihtisamli, icerisi 10 kere daha ihtisamli. Ama iceride fotograf cekmek yasak tabiki. 5-10 euroluk rulet oynadik, oturduk vs 1 saat kadar kaldik iceride. Cok keyifliydi. Sonra cikista tam karsidaki cafede ben kola Liza sarap....

Sonra donduk yine otele. MONTE CARLO MEYDANI GERCEKTEN GUZEL, IHTISAMLI....