Ayni gun Nafplio`ya varis

Trip End Dec 14, 2011

Flag of Greece  , Peloponnisos,
Wednesday, October 19, 2011

Ayni gun yola devam ...............

Mora yarimadasi doga ve deniz yonunden cok guzel bir yer. Yollar hep manzarali. Nerdeyse her 15 dakikada bir durup manzara seyrettik. Hala arabnin cakmagindan calisan kettle ariyoruz. Sakiz-Pire feribotunda vardi, 25 euro pahali diye almadim, cok pisman olduk. Yoksa bu manzaralara karsi bir nescafe guzel giderdi. Neyse, her yerde soruyoruz,elbet bulucaz.

Bugunku rotamiz 200 km kadar surdu. Aksam Nafplio`ya 17.00 civari vardik. Nafplio Yunanistan`in ilk baskentiymis. Duzenli, tarihi yonu olan temiz bir Fethiye kivaminda bir yer burasi. Old town (eski sehir) merkezinde bir kucuk meydan var. Etrafta cafeler var, binalar eski ama iyi korunmus. Tam bu meydanda bir otel bulduk, esyalari birakip kucuk sokaklara daldik. Turistik bir yer ama sezon sonu oldugundan dukkanlarin yarisi kapaliydi. Sonra sahilde yuruduk, 300 metre acikta bir kayalik uzerinde kucuk bir kale var. Ama asil kale hemen yanimizdaki dagin tepesinde ve inanilmaz buyuk bir kale. Manzarasi da supermis. Yarin gezeriz artik.

Sahilde birseyler icip otele donerken karnimiz acikti. Esyalari otele birakip birseyler yiyelim dedik. Yururken grev yapan insanlari gorduk. Karistik aralarina. Herkes A4 boyutu kagida birseyler yazmis ve bunlari bir ipe mandalla tutusturup, ipi agaclarin aralarina asmislar. Verin bir kagit dedim, yazdik birseyler. Yabanci olup onlara destek vermemizden cok mutlu oldular. Beraber fotograflar cektirdik (Bizim fotograf makinamiz yanimizda yoktu, o yuzden onlarin makinasiyla cektiler, 1-2 gune kadar mail atacaklar). Sonra birseyler atistirip otele donduk.