De laatste voorbereidingen

Trip Start Aug 17, 2006
Trip End Feb 24, 2007

Flag of Netherlands  ,
Friday, July 28, 2006

Binnenkort is het dan zover. Een droom gaat uit komen. Op 17 augustus stap ik samen met mijn ouders in het vliegtuig naar Anchorage (Alaska). Na een eerste overnachting staat er een camper voor ons klaar. Hiermee zullen we 26 dagen rondreizen door Alaska en Canada. Onderweg zullen we diverse natuurparken bezoeken, een cruise maken en een rondvlucht boven Glacier Bay maken. Via de noordelijke Rocky Mountains zal de eindbestemming Seattle (USA) zijn. Daarvandaan zullen mijn ouders terug vliegen naar Nederland en ga ik alleen verder richting mijn eindbestemming Buenos Aires.

Nu eerst nog paar dagen werken en daarna een weekje KIKA Kamp. Voor degene die nog een pilsje of iets anders samen met mij willen nuttigen voordat ik vertrek: Op zondag 13 augustus ben ik vanaf 15:00 uur 's middags in Café De Kram op het Stratumseind.

kiekerko
kiekerko on

SHOTGUN!!!!!! ik ben eerst : )
klinkt goed dit reisplan
en vooral foto's van mooie vrouwen he!
tot kika

mtool
mtool on

Heel veel geluk met je Droom
WJ heel veel plezier en een goede reis gewenst door michel saskia en vicky En maak het niet te bond vandaag.(in de Kram)

wuring

debbiede
debbiede on

Kiki en Simba
Ha baasje,

Wij willen even laten weten dat het hier aan het thuisfront allemaal voorspoedig verloopt. Het is wel effe wennen, iedere avond iemand thuis, kook geluiden en een strijkplank in de kamer. Er staan nu zelfs planten en die smaken niet al te lekker! Allemaal bijna of nooit gezien of meegemaakt. :-)

Kortom, hier gaat alles goed en geniet maar van je reis. Dan doen wij dat van alle aandacht die we hier krijgen! Unne dikke MIAUW en tot in 2007!

Oh ja, ook de groeten van de oppassers.