En herlig dag på stranda

Trip Start Feb 17, 2014
Trip End Jun 08, 2014

Flag of Sri Lanka  , Ahangama,
Wednesday, February 19, 2014

Enda en flott dag nærmer seg slutten, og i dag har vi kun kost oss på hvert vårt håndkle på stranden. Hvertfall frem til bølgene plutselig ble større og både vi og håndklene våre var klissvåte. Badevakten fikk seg i hvert fall en god latter.

Ellers har vi nok vært mer i vannet enn på land i dag. Badetemperaturen er helt super, men ikke særlig avkjølende. Og våre bleke fjes fra i går har gått over til å bli røde. Akkurat sånn det skal være, og en herlig dag, med andre ord!

Vi har tilogmed filmet litt i dag. På slutten av filmen ser dere alle fiskenebåtene som kjører ut på ettermiddagen. Når det blir mørkt er hele horisonten fylt med små lys fra fiskebåtene, og tidlig på morgenen kommer de inn igjen med all fisken.

I morgen tidlig blir vi hentet på hotellet av Papa, sjåføren og guiden vår de neste syv dagene. Bare i morgen er planen å besøke en skilpaddefarm, to flotte strender og å dra på safari i en nasjonalpark. Tror det blir en opplevelsesrik uke.