Magnificant Yellowstone

Trip Start Sep 11, 2008
Trip End Sep 30, 2008

Flag of United States  , Idaho
Monday, September 15, 2008

Vandaag een groot deel van de dag doorgebracht in Yellowstone. In een paar woorden samengevat: nog veel meer indrukwekkende natuur, fantastisch weer en we weten nu waar de wolken gemaakt worden. Na Yellowstone via Teton National Park naar Idaho Falls gereden waar we nu verblijven. We hebben net heerlijk gegeten en morgen gaan we de verhalen opschrijven over Yellowstone. Nu gaan de oogjes toe.

Als compensatie flink wat beeldmateriaal om jullie zoet te houden.

Later!
L&M

janny-nijstad
janny-nijstad on

janny
Wat geweldig, prachtige ruige natuur. Overweldigend om te zien in het echt, denk ik.
Ik kan trouwens de video's niet open krijgen. Kan je me vertellen wat voor bestandjes het zijn, Marc. Ik moet een plug-in downloaden maar weet niet welke.
Jullie hebben al heel veel gezien in drie dagen tijd zeg. Hoeveel kilometers maak je gemiddeld op een dag?
Hier is het weer een beetje opgeknapt, ze voorspellen zowaar drie regenvrije dagen. Daar moet ik maar eens van genieten!

groetjes, Janny

anitacrum
anitacrum on

laagvliegen
ja,inderdaad,doen jullie aan laagvliegen daar?Wat hebben jullie in die dagen een kilometers gemaakt zeg.maar wel veel mooie dingen gezien zeg!!1Groetjes Anita