Eventyrsdagen

Trip Start Aug 28, 2012
Trip End Oct 19, 2012

Sunday, September 30, 2012

Vi startede med at tage bussen til Hipie kvarteret. Der var en masse mærkelige mænd og kvinder. De havde ikke så meget tøj på. Og de havde meget farver og mystiske ting. Vi var inde i en butik hvor mor godt kunne lide tøjet og hun købte en kjole. Vi gik ind i et supermarked hvor vi købte frokost. Og det var fransbrød med pølse og hvidløgs smør og gulerødder og humus. Vi spiste frokost ved en giga kæmpe mega legeplads i en park. Der var rigtig rigtig mange ting. Der fik vi det der frokost og gik videre i parken. Det siges at der var bisson okser. Vi fik en rigtig lækker økologisk fairtrade is. Det var ikke almindelig sodavandsis. Næ nej! Det var lige lave selv af frisk frugt. Vi gik efter okserne men enten gemte de sig meget. Eller også var vi dårlige til at se. Vi gik til en bus der skulle køre os til den vilde…

Golden gate bridge

Den var rigtig stor og flot. Vi tog en masse billeder. Mig og Sigrid legede lidt. Bagefter ventede i rigtig lang tid på vores bus. Til sidst blev vi enige om at gå derhjem. Der var rigtig langt. Men da vi lige startede så kom bussen og vi steg på. Der var lige plads til os. Vi spist mad på en spansk resturant. Det var tapas.

Mormor og morfar on

Hvor har du været flittig, Halfdan. Vores morgenmad blev kold mens vi sad og læste. Det var lidt sjovt at høre om San Fransisco, fordi vi selv har været der og kunne genkende stederne.