Dagen i Kina + nøgne mænd

Trip Start Aug 28, 2012
Trip End Oct 19, 2012

Saturday, September 29, 2012

Vi startede med at tage en bus til China town. Kineserne køber altid frisk mad så de ikke køber ind til nogle dage så der var rigtig mange kinesere der købte mad ind i butikkerne. Der var en masse fisk og tørrede dyr og friske grøntsager. Også en masse vi slet ikke vidste hvad var. Alt sammen stod på kinesisk. I de andre slags butikker med ting havde de flotte billeder og kineserting og lanterner. Vi gik ud af China Town og fandt en god resturant i et indkøbscenter. Der fik Sigrid og jeg suppe i et brød. De havde hugget toppen af et rundt brød og fyldt suppen ned i brødet. Vi gik ind i et familierum og skulle skifte Laurids og der mødte vi en anden dansk familie som havde en baby lidt yngre end Laurids. Det første Laurids gjorde da han blev sat ned på gulvet var at kravle hen til den anden baby og give den et kæmpe kys. Han havde savnet en på sin egen alder. Vi købte noget tøj til Laurids fordi han havde skidt i sine bukser og hans bluse var beskidt. Så tog vi en gammel fin sporvogn hen til bøsse kvarteret som hedder Castro hvor der var mange bøsser og lesbiske. De havde lavet deres helt eget flag. Det lignede en regnbue. Lige da vi kom dertil så vi to helt nøgne mænd der sad og drak kaffe på en gade cafe. De var helt nøgne så man kunne se deres tissemænd. Vi gik rundt og kiggede på butikkerne og mor blev sur fordi hun ikke fik sin eftermiddagskaffe og kage. Men hun blev sød igen fordi hun fik sin kage. Så tog vi med bussen til en park der hedder Alamo square. Der var en masse søde huse som var med i en serie mor en gang så. Der var en rigtig stor legeplads som mig og Sigrid legede på mens mor og far fotograferede husene. Vi legede rigtig godt. På vejen hjem købte vi en pizza som vi spiste på værelset til aftensmad.