Dagen i Japan

Trip Start Aug 28, 2012
Trip End Oct 19, 2012

Friday, September 28, 2012

Vi stod op og fik morgenmad på motellet. Så gik vi til vores værelse og pakkede. I dag skulle vi til Japan town som ligger her i San Francisco. Det har jeg aldrig prøvet at være i Japan town. Kun et par gange i china town. Først tog vi bussen til der hvor deres rådhus er. Det er en stor kæmpe bygning som er lavet som en berømt kirke i Rom. Så gik vi videre til Japan town. Der var en masse Japanske skilte og butikker og japanere. Og rigtig mange vinke katte. Det er noget de tror på er helligt. Der er også sushi resturanter over alt. Vi gik ind i et Japansk marked. Der var tæpper de selv havde syet. Der var rigtig mange sushi resuranter. Vi spiste sushi og te til frokost. vi købte nogen vanter for der var meget koldt her i San Francisco. Gaderne her er meget meget stejle. Det er rigtig hårdt at gå op af dem. Faktisk også ned. Vi gik hjem til motellet. Da vi lige havede slappet lidt af gik vi ud igen. Vi så en meget berømt gade der var helt snoet og den gik ned af bakke. Der var en masse blomster og folk der tog billeder af den. Vi fandt nogen butikker hvor vi købte en varm jakke til Laurids fordi det var rigtig koldt. Så var vi lidt lang tid om at finde en resturant. Til sidst gik vi til en burger king der spiste vi aftensmad.