Fisherman's Wharf

Trip Start Aug 28, 2012
Trip End Oct 19, 2012

Thursday, September 27, 2012

Mor og far vækkede os tidligt op. Vi skulle pakke bilen sammen. Vi skulle gøre rent og pakke alle tingene i kufferterne. Så kørte vi til et sted hvor vi skulle aflevere autocamperen. De skulle tjekke alle tingene og imens ventede vi på vores taxa. Jeg blev ked af at vi skulle aflevere bilen. Den havde været meget god. Taxaen kom og kørte os til vores motel i San Fransisco. Vi tog en gåtur ud i byen. Her i San Francisco er der helt vildt stejle gader der var næsten som Der var en masse spændende ting. Folk der var malede og nogen der spillede musik. Vi gik ind på en resturant og fik krabbe. Man kan få rigtig rigtig meget fisk her i San Fransisco fordi det ligger helt ude til havet. Jeg fik en kæmpe krabbe og Sigrid fik nogle meget flotte grillede rejer. Det var ret svært at spise krabben. Vi gik videre til en ubåd fra anden verdenskrig. Far og mig og Sigrid kom ned og se alle rummene. Der var meget lidt plads. Der var 80 mænd i 75 dage og de havde ikke nogen bruser. Vi gik videre til et sted med rigtig mange gammeldags spillemaskiner. Vi prøvede nogen af dem. Det var ret sjovt. Vi gik længere til et marked nede ved vandet. Det hed Fishermans Wharf. Vi fik en is. Bagefter gik vi hjem mod motellet. Der var meget koldt her i San Fransisco. Vi gik på Vietnamesisk resturant og fik en masse lækker mad.