San Francisco forstad

What I did
Intet, absolut intet

Tuesday, September 25, 2012

Vi stod op om morgenen og spiste morgenmad. Det var mormors fødselsdag så vi ringede hjem på Skype og sagde tillykke. Så kørte vi videre mod San Francisco. Der fandt vi en campingplads hvor vi spiste frokost. Det var sanwich. Der var heldigvis også rugbrød. Mig og Sigrid legede på legepladsen. Bagefter gik vi en lille tur til en stor legeplads henne ved en skole. Mig og Sigrid var de eneste lyshårede. I dag skulle vi ikke køre så meget. Vi gik til kaffebutik. Der købte mor og far en kaffe. Jeg elsker kaffe. Vi gik hjem og så skrev jeg blog. Jeg dvalede computeren. Mig og far skulle købe kylling til aftensmad. Imens fortalte far mig noget om computer og iPad. Imens vi købte kylling lavede mor lækker salat. Jeg kan virkelig godt lide salat. Vi spiste aftensmad derhjemme. Så spillede vi kort. Mig og Sigrid spilede os lidt iPad. Og så gik vi til ro. I morgen skal vi ikke køre. I overmorgen skal vi aflevere autocamperen.