Den vilde natur

Trip Start Aug 28, 2012
Trip End Oct 19, 2012

Saturday, September 22, 2012

Vi stod op om morgenen i det rullende hotel. Efter morgenmaden kørte vi ind i Yosemite Nationalparken. Vi holdt i lang kø henne ved indgangen og vi fik lov til at springe nogen over fordi vi havde købt billet dagen før. Så kørte vi ind i parken. Der var en masse bjerge og der var også rigtig mange træer. Der var også små floder og vandfald. Vi kørte til et sted hvor der var en flod. Der smurte vi nogle sandwich og tog nogle gulerødder og noget vand og gik ned til floden. Der legede mig og Sigrid en leg hvor vi skulle kaste store sten i vandet og det galt om at få det største plask og blive mest våd. Så kørte vi til en parkeringsplads hvor man kunne tage nogle busser ligesom i Zion. Så kunne man gå en tur i parken fordi at den var kæmpestor. Vi gik cirka 2 km. Vi så en masse bjerge og nogle hjorte. Men heldigvis ingen bjørne selvom mor rigtig gerne ville se en. Vi var henne ved et kæmpe stort vandfald hvor der ikke var noget vand det var kun om foråret der kom vand. Så bagefter kørte vi til en campingplads midt ude i naturen. Vi fik spaghetti med kæmperejer til aftensmad og vi badede i en pool. Far kom til at slette alle billederne fra den dag, så der er ikke så mange billeder fra dagen.