Mono Lake

Trip Start Aug 28, 2012
Trip End Oct 19, 2012

Aspen Campground

Friday, September 21, 2012

I dag har vi været til noget der lignede Zion Nationalpark. Den er bare meget større. Men vi startede det hele i dag med at kørte vi på vej ned til Yosemite nationalpark. Det er den der lignede Zion. Men til frokost fandt vi en lille by hvor vi spiste frokost. Den var meget meget lille. Jeg fik en rigtig god burger med salat og ost og bøf. Der var også tomat og godt brød med kerner. Sigrid fik hotdog. Og mor og far fik salat. Bagefter kørte vi til en sø kaldt Mono Lake som skulle siges at være meget meget salt. Men de var den slet ikke da jeg smagte på vandet. Der holdte vi lidt og nød det dejlige vejr. Derefter kørte vi til det sted vi skulle campere. Det var midt ude naturen. Vi boede lige ved siden af en lille flod. Der gik vi en lille tur nede ved floden. Jeg fandt en vandrepind hvor jeg pillede alt barken af. Den lignede en giraf til sidst. Der er ikke noget strøm på denne her campingplads. Sidst på dagen fik vi omelet med pølse. Bagefter spillede vi kort og jeg lavede en masse sidder matematik. Bagefter lagde vi os til ro.