Drama i bruseren

Trip End Oct 19, 2012

virginia city RV Park

Flag of United States  , Nevada
Tuesday, September 18, 2012

Vi stod op i vores hus og spiste morgenmad. Til morgenmad får vi yugurt med havregryn og cornflakes. Eller kun havregryn med cornflakes. Eller havregrød. Så ventede vi lidt. Bagefter tog vi en masse dolar med til bruseren. Det kostede 50 c for et minut. Halvtreds c er 3 danske kroner. Det ret dyrt. Og vi skulle alle sammen i bad. Så for Laurids skyld og os andre kalder jeg det Drama i bruseren. Det var ret svært. Så kørte vi nogen timer til en pizza resturant. Der var gratis wifi så vi skypede med mormor og morfar. At skype er at ringe helt gratis hjem. Man kan også se dem og se hvad de laver. Derefter kørte vi til Virginia city. Det er en gammel guldgraver by op i bjergene. Da der ikke var mere guld og sølv i bjergene rejste folk væk så det blev kaldt en spøgelses by. Men nu er den der for turisterne. Og ser ud som i gamle dage. Der var en hovedgade med mange gamle butikker og saloons. Saloons er barer efter folk havde fået fri for at grave sølv og guld. Der kunne de gå ind og få en wisky og spille kort. Og se på damer der dansede. Vi var inde på en meget gammel saloon der hed "buckets of blood”. Der fik vi popcorn og lemonade. Så gik vi hjem og lavede lektier og spiste cokolade og fløde karameller.