Salt midt ude i ørkenen?

Trip Start Aug 28, 2012
Trip End Oct 19, 2012

Clark's RV sites
Salt Lake Desert

Flag of United States  , Nevada
Monday, September 17, 2012

Vi blev vækkede af min mor der sagde at vi skulle op og spise morgenmad. Så gjorde vi det selvom vi var rigtig trætte. Bagefter pakkede vi sammen og kørte videre til Nevada staten. Det er den stat las Vegas ligger i. Men ellers er der ikke så meget spændene i den stat. Vi kørte til det sted hvor vi skulle spise frokost. I ventetiden imens vi kører spiller vi kort. Fx 31 og 500 og jydevest. Og nogen gange når der er gået cirka en time får vi lov til t spille lidt Ipad. Og vi sover meget af tiden. Men denne her tur var ret sjov fordi at der var en hel masse vidt ude i ørkenen. Det vide er salt. Til frokost fik vi en slags Subway sanwich. Derefter gik vi en lille tur. Der er også nogen ting jeg savner derhjemme. Fx minecraft til computer. Og gå være i skole og lege med mine kamerater. Men jeg kan også rigtig godt lide at være her i USA. Vi kørte til en god campingplads. desværre var der ikke swimmingpool. Til aftensmad gik vi ned på en resturant og fik steak og salat. Vi så en mand med 5 søde hundevalpe.