Det er ret salt vand

Trip End Oct 19, 2012

RV Park

Flag of United States  , Utah
Sunday, September 16, 2012

I dag skulle vi da køre. Vi skulle køre til Salt Lake. Vi stod op og spiste morgenmad. Så pakkede vi sammen og kørte videre til et stort indkøbscenter. Der købte vi en masse åndssvage ting. Så kørte vi til Salt Lake. Det tog lidt tid men der er flot derude. Da vi nåede dertil spiste vi frokost. Det var nu ikke resturant. Vi fik melon og sanwich og gulerødder og tomater! Den ret kalder jeg summer camping beach. Jeg smagte på vandet. Det er det mest saltede vand jeg nogensinde har smagt. Så gik vi en lille tur ude ved stranden og tog nogen billeder. Så kørte vi vider ind igennem skoven. Desværre kom v til at køre forkert. Så vi måtte køre tilbage. På vejen hen hvor vi kørte forkert så vi to politibiler der var ude efter en anden bil.

Vi hørte en høj cirene og holdte ind til siden

Så så vi to politibiler der var efter en anden bil.

Det så lidt vildt ud. Vi kørte til en campingplads midt ude i naturen. Der kom en dame og viste os sit hus. Det var rigtig flot. Hendes mand og hendes søn var på jagt. Og de fandt en kæmpe bøffel. De skød dens hoved af og tog dens hoved og hengte det op i vægen. Der var et lille bitte badebasen med nogen flotte ænder. En af dem havde lagt et æg. Vi fik en donut hver. Så kørte vi over til det sted hvor vi skulle parkere. Der spiste vi rigtig god mad. Det var hjemmelavet kartoffelmos med hvidløjsmør. Der var god salat og pølser. Mmm. Og nu skriver jeg blok. Og jeg har lavet lektier.