ALP DAĞLARI ETEĞİNDE

Camping Darna

Flag of Italy  , Lombardy,
Sunday, May 23, 2010

GÜN 23 Günlerden Pazar
Hava çok güzel.... harikülade ve güneşli.Nefis bir manzara göl kıyısında kuş sesleri arasında uyandım.Tezgahımı kurdum. Notlarımı ihmal etmiştim.Başına oturdum ve eksik kalan yazıları ekledim.Ayşecik' te uyandı.Bugün total bir tembellik yapmağa karar verdik.Güzelce yıkandık yağlandık ve güneşlendik.Yorgunluklar vücüdumuzdan akıp toprağa karışıyor.Müthiş tembellikler ettik.Öğlen yemeğini eldekilerle idare ettik. Akşama kadar güneş altında yandık.Hasret kalmışız bu güneşe.Akşam üstü sağlam içkilerle günü döndürdük ve akşam yemeği için Porlezza'ya kadar yürümeğe karar verdik.Şehir kampımıza 1.5 km mesafede.Kasaba adeta terkedilmiş durumda. Köşeyi döndüğümüzde karşımızda tanıdık bir tabela Adana Kebap.Yani bu Türkler mavi küf gibi.... bir yere girdiler mi olmadık yerlere kadar dağılıyorlar...Vatandaşı ziyaret ettim zaten tek açık yer orası gibi duruyor.Döner'de meymenet yok.Üstelik traş makinası gibi bir şeyle traş edilen döneri sevmiyorum. Daha sonra uğrarız diye ayrıldık ve biraz daha yürüyüp lokanta kılıklı bir yere girdik.Burası Pizzacı ve bayağı müşterisi var.Çorbaların üstüne pizzalarımızı yedik.Herifçioğlu bizi yabancı bulunca kibarca geçirmeğe kalktı. Ayşe'cik yemedi. Hesabı düzelttiler paramızı ödedik ve kampımıza yürüyerek döndük.Hava çok güzel kokuyor beyaz zambaklar açmış her taraf zambak kokuyor.Burası gerçekten kartpostal şehri yani.
Dağlar her tarafımızı çevreliyor ve nedense aklıma hep Ibo'nun Ağrı dağı eteğinde şarkısı takılıyor ...Burada uçan güvercin yerine kazlar var. Mana biraz değişiyor ama olsun be ))
Kampta da fazla oyalanmadan yattık.