TİLKİ DÖNDÜ

Trip End Jun 03, 2010

Flag of Italy  , Lombardy,
Wednesday, May 26, 2010

GÜN 28 Günlerden çarşamba
Menaggio ya varınca Şahbaz a kadar yürüdük.Oradan da daha önce peylediğimiz lokantaya doğru yola çıktık.Bu lokanta Menaggio ya 6-7 km mesafede  ve konum itibariyle tam Bellagio nun kaşısına denk eliyor ..Yani gözyaşlarımızı hisara doğru yüzdüreceğimiz yer burası.Lokantanın sahibini bulduk.Kendisinin demokratik bir ahçı olmadığını ve bize ne sunarsa onu yemek mecburiyetinde olduğunu hatırlattı.Razı geldik fakat bu geceki menunun ana yemeğinin "tavşan" olması Ayşeyi hızla karar değişikliğine iteledi .Tekrar şahbaz tekrar Menaggio .Ufak bir aratırma sonunda uygun bir lokanta bulduk. Anlaşılan pek revaçta bir yer .Kendimize zar zor yer bulduk.Ne var ki Ayşenin seçimi pek parlak sonuç vermedi.Yemekten sonra uzun süre hasret kadığımız yağmurla tekrar karşılaştık Şahbaza a tladık dağlara vurduk . Artık Como- Lugano gölü arasındaçalışıyoruz.Ayşe bu yollardan çok tedirgin oluyor.Dönerken önümüze dev bir TIR aldık.Adama hayran oldum.Şöför dediğin böyle olur.Herifçioğlu o koskoca TIR ı o virajlarda bir sürüyor.Vallaha hayran oldum.Herif benden çok iyi..Önümüzde o koca TIR nasıl döndüğümüzü hatırlamıyorum bile .Porlezza da vedalaştık ve kampa döndük