FERRARİ VE LUGANO

Trip End Jun 03, 2010

Flag of Switzerland  , Swiss Alps,
Tuesday, May 25, 2010

GÜN 27 Günlerden Salı
Sabah güneşli bir havaya uyadık daha doğrusu her zaman olduğu gibi ben uyandım.Ayşecik dün gece iyi uyuyamadı.Sabah notlarımı yazdım.Tam önümüze mevzilenen Alman aile yerini terkedince göle birinci sırada yerleştik.Bu Ayşe nin mucizesi bittabi Şimdi tam suyun gözündeyiz.Kazlar ördekler devamlı ziyaret edip duruyorlar.Çok keyifli bir yer vesselam.
10:30 civarında Ayşe yi sahile bıraktım.Arabayı sağlam olsun diye taaa cehennemin dibine bıraktım.Yürüyerek sahile gidip Ayşe yi buldum.Biletlerimizi bardan aldık ve alakasız bir yerde beklemeğe başladık.Neyse ki zamanında geldi.Ver elini Lugano..Tekrar isviçredeyiz.
Lugano (
Latince:Luganum) İsviçre'de, Lugano Gölü kıyısında şehir. İsviçre'de tamamında İtalyanca konuşulan tek kanton olan Ticino'dadır. Turistik bir şehirdir.Para ve zenginlik kokar
Bu kadar lüks ve ihtişamlı arabayı bu yoğunlukta başka yerde zor bulursunuz.Ferrari maseratti ve benzer arabalar neredeyse halk arabası.Tüm ortada dolaşanlar üstelik convertible.Çok güzel ve çok bakımlı parkları var . Biraz şehirde oyalandık .Ayşe Mc Donalds a doğru seyirdi.Fakat göl kıyısında adeta saray gibi bir Mc Donalds.İllede çıkıntılık yapacaklar diye hala kendi paralarını kullanıyorlar .Dolayısıyla Eurolar önce SF çevriliyor vs vs ..İki hamburgere 20 E para ödedik. Daha sonra şehrin içinde pahalı butiklere baktık.Biraz şehirde oyalandık.Vapur gezilerinin saatlerini kaçırmışız .Yoksa çok güzel bir Lugano göl turu olabilidi.Bakımlı parklaına oturup geleni geçeni seyrettik.Azgın arabalar dikkati çekecek kadar çok.Meydanda bir güzel dondurma yedik  ona da bir on para ödedik. Otobüsümüzü bulmak üzere çok hoş bir parktan geçtik.Ben tuvalet derdine düştüm.Ararken bir yerde gördüm zor yetiştim.Kardeşim kenef kenef değil adeta uzay üssü.Paslanmaz çelikten yapılmışher tarafı elektronik düğme led ışık breh breh breh etrafı seyretmekten işemeyi unutuyorsun ..Saat 17.00 de otobüsümüze bindik.Başkasının araba kullanması çok güzel bir şey.Ben de etrafı çekip duruyorum.35 dakika sonra Porlezza dayız .Şöförümüz biraz sinirli galiba ..O yollarda uçtu yani.Ayşe nin tüm derdi benimle herife hiç bir şey söyleyemiyor .Kuzu Kuzu oturuyor...