PORLEZZA ÜSSÜNE

Trip End Jun 03, 2010

Flag of Italy  , Lombardy,
Monday, May 24, 2010

GÜN 26 Günlerden Pazartesi
Kampa dönmeğe karar verdiğimizde hava kararmıştı.Porlezza da göl kıyısında bir yemek yiyelim dedik.Kampa varınca tezgahı açtık ve birer içki attık göl manzarasına karşı sonra ayşe ile malüm yine sigara yüzünden tartıştık. Dur durak bilmiyor maaşallah.Ortam tatsızlaşınca geceyi sahilde geçirme yerine Pizza ile geçiştirdik.Daha sonra nem arttı ve yatmağa karar verdik. Unutmadan yazayım ayşe nin Kartal dediği ve benim çaylak dediğim kuşlar pek bol buralarda güneş batarken izlemek çok zevkli oluyor.Bana Çeşme meydan'daki çocukluk günlerimi hatırlatıyor.Oralarda da bu çaylaklar uçardı. Anneler de çocukları seni çaylaklar kapacak diye korkuturlardı.Güneş battıktan sonra sokaklarda dolaşmasın diye.Bende bakkala bir şey almağa gittiğimde Çaylaklar beni kapmasın diye hep saçak altlarında saklanarak gider gelirdim.Yıllar sonra istanbulda çaylak yok oldu.Porlezza da korkmadan ve hayranlıkla  izliyorum...