PRAG

Trip End Sep 10, 2008

Flag of Czech Republic  , Bohemia,
Sunday, July 13, 2008

GÜN 16 Günlerden Pazar
Bu gün çok önemli ...zira bugün Ayşe nin Doğum günü.O bir yengeç Kadını ben de bir Balık erkeğiyim.Sabah 06:00 da önce annemin telefonu sonradan yağmur ile uyandım.Çok yağış var .Kalabildiğimiz kadar kampta kalmağa karar verdik.Kampınyöneticileri Zita ve kocası David iyi dostlarımız. Kampta korunaklı yerler var .Altına sığınıp yiyor içiyor ve amerikan radyoları dinliyoruz.Nedense bu Macar ve Polonyalıların country'ye karşı vazgeçilemez eğilimleri var...Kampın köpeği Emo sinirli bir yaratık, bir tek bize havlamıyor gerisinin alayına havlıyor.Bu nedenle Zita ve David gözünde çok makbul bir yerimiz var.
Çadır altında Şarabımızı içtik yemeğimizi yedik.Güzel vakit geçirdik.Akşam üstü toparlandık
dostlarımızla salya sümük vedalaştık.Bize hediye şaraplar verdiler.Biz onlara Türk kahvesi bıraktık..Kendimi kızılderililerle ticaret yapan beyaz adam gibi hissediyorum...Şehre indik danseden ev karşısından Vladava yı geçtik. Aracı bir yere parkettik.Daha önce ayarladığımız nefis bir lokantada Ayşeciğin doğum gününü kutladık.Yemek olarak zengin  tapas tabağı ve 2 şişe kırmızı şarap geceyi süsledi. Yemekten sonra bindik Şahbaz a ve Berlin yoluna vurduk.50 km yol gittikten sonra uygun bi istasyon bulduk ve hemen yatıp uyuduk..Alkollüyken daha fazla araç kullanmak istemiyorum,üstelik gece hiç kullanmak istemiyorum...

Bugün katedilen Km :10 ( saat 24:00 e kadar )