Bingin

Trip Start Sep 02, 2008
Trip End Feb 04, 2009

Flag of Indonesia  , Bali,
Friday, October 24, 2008

gern simer naches paar taeg kuta witerzoge nach bingin. da mir grad meheri kennt hend wo doet am surfe sind, hemer beschlosse, eifach mal es paar taeg "ferie" zmache. mir sind nuet bsundrigs go aluege sondern eifach nur di ganz ziit ide umgebig blibe.

de toubi het en guete deal choenne mache und het in bingin vome abreisende touri es super brett abkauft. oft ischer mit de nikkel oder de aussies use sis neue baby go teste. eimal sogar ide impossible beach. d waelle doet sind riesig! zu riesig fuer luet wo durchschnittlich nur eimal im jahr e wuche s meer xehnd! obwohl nacher vode aussies als "pussy" verschroue ischer ohni e welle xneh wieder usepaddlet.. uf wannasurf hemer denn glaese, dass de spot nur fuer "pros oder kamikaze" surfer geignet isch.. oooh shit! :)
d anja het i dere ziit (vorerst mal ohni eigets surfboard) fun gah mit de vero und brina, beides au bluetigi afaengerinne.

da unterkunft aber ueber eusem budget glaege isch, simer nach 4 taeg wiiter uf semiyak und vo det us grad nach ubud.