Mexico!!!

Flag of Mexico  , Northern Mexico,
Wednesday, December 15, 2010

We arrived in Mexico.

At the first evening we met Robert and Gloria from Arizona at an Italian restaurant. After talking about our trip, Robert told us that he owns condos right at the beach of Puerto Peñasco and offered us to stay in one. We were very happy about this generous offer and went there the next morning. It is a very well maintained property and the apartment has 2 bedrooms and 2 bathrooms and a pretty well equipped kitchen. So were are more than happy to stay here.

Wir sind in Mexiko.

Am ersten Abend sind wir noch durch den Ort spaziert und haben Robert und Gloria von Arizona in einem italienischen Restaurant getroffen. Nachdem wir so ein wenig über unsere Reise erzählt haben, hat Robert erzählt, dass er hier Apartments hat, die er auch vermietet. Aber wir können gerne kostenlos bleiben, da im Moment aufgrund der Jahreszeit keins vermietet ist. Wir haben uns über dieses großzügige Angebot sehr gefreut und sind auch am nächsten Morgen direkt hingegangen, um uns die Anlage mal anzuschauen. Alles sehr gepflegt und unser Apartments hat 2 Schlafzimmer und 2 Badezimmer und eine gut ausgestattete Küche. Also haben wir nicht lange gezögert und direkt unsere Koffer aus dem Auto geholt und sind eingezogen.

Wendel on

Hi guys,
Glad to see that things are going well and the trip continues....
Enjoy the sun and warm weather (-14c in YUL this morning!!)....

Best of luck on the next leg of the trip!....Be safe.
Viel Spass und bleib' g'sund!

Wendel

Judy on

Wendel, jump in your wonderful accuzzi and escape this way the cold. Happy holidays!