Sobrevolant les línies de Nasca

Trip End Nov 01, 2008

Hostal Camiluz

Flag of Peru  ,
Tuesday, October 14, 2008

Avui ha estat un dia bastant actiu. Hem hagut d'aixecar-nos d'hora per fer el vol sobre les línies de Nasca. Per internet havíem llegit que no val gaire la pena, que és bastant habitual que la gent es maregi i vomiti, que les línies amb prou feines es veuen i que tan sols dura mitja horeta. A més la meteorologia no ens ha acompanyat gaire, i és probable que ens despertem i hi hagi boira. Així que a les 7AM quan em desperto el primer que faig és treure el cap per la finestra i comprovar el temps que fa. Llueix un sol espectacular, així que ja tan sols cal preocupar-se per l'estomac. De fet no cal perque tot va molt de pressa. El propietari de l'alberg ens porta a l'aeroport, l'Oscar paga les taxes i en 2 minuts ja estem al Cessna a punt de despegar. No hi ha temps per a preocupar-se ni per posar-se nerviós. S'agraeix que no hi hagi hagut espera. Quan l'avió encen els motors, tot es soroll, tot es mou. En un parell de minuts ja som a l'aire i ens dirigim a sobrevolar les línies. L'estomac aguanta i no hi ha sorpreses ni quan l'avioneta fa els girs per a poder observar millor cada una de les figures. La mitja horeta passa molt de pressa pero l'opinió general de tots els que hem pujat és molt favorable.
Tot seguit anem a esmorzar i al cap d'una hora ens recolleixen per anar a visitar el cementiri de Chauchilla on ens ensenyen els enterraments de la cultura nasca. Bastant interessant pero fa un sol que no perdona.
Al tornar a Nasca, tenim el temps just per dinar i recollir les coses de l'alberg. Ens espera un viatge en autobús de 9 hores fins a Arequipa. Per sort el viatge aquesta vegada és més interessant, tot i que continua sent un desert.
Arribem a les 11:30PM i anem directes a l'alberg.

marsalinya
marsalinya on

Les dues mòmies
He estat buscant les mòmies del blog i l'únic que veig són fotos vostres, que bé, hem de reconèixer que en certes ocasions, una mica mòmies si que ho sou...
Disfruteu.