Melbourne

Trip Start Apr 24, 2009
Trip End Aug 29, 2009

Flag of Australia  , Victoria,
Wednesday, April 29, 2009

Hallo allemaal,Na een lange vlucht zijn we aangekomen in Melbourne. Tijd dus voor een eerste klein verslag. Met deze verslagen zal ik jullie tijdens de reis op de hoogte proberen te houden. Zolang we de beschikking hebben over een computer met internet.De vlucht viel reuze mee. het eerste gedeelte van Londen naar Hongkong was het vliegtuig half leeg. We hadden de ruimte. Het tweede gedeelte van HongKong naar Melbourne was het vliegtuig wel vol, dat was dus een stuk krapper. Na 23 uur aangekomen in Melbourne. We logeren hier bij vrienden en hebben de afgelopen dagen de stad verkend. Het weer zit niet echt mee. Melbourne staat er om bekend dat het 4 seizoenen op een dag kan hebben en dat klopt aardig. Regen, zon, kou en " warmte" wisselen elkaar aardig af. Het is hier natuurlijk ook bijna winter. Melbourne is een heerlijke relaxte stad met een klein centrum dus makkelijk te verkennen. Afhankelijk van het weer hebben we rondgewandeld of zijn we naar een museum geweest. Paul is hier 20 jaar geleden een tijdje geweest dus voor hem is het vooral kijken of hij nog dingen kent van vroeger. Leuk ook om in de parken allerlei inheemse beesten tegen te komen. papegaaien,  possums enz.. Voor de australiers net zo normaal als bij ons een mus maar wij vinden het nog wel bijzonder. Morgen begint de echte reis en gaan we met de campervan op weg. Eerst de great ocean road en dan verder het binnenland in. We eindigen over 13 dagen weer in Melbourne en dan vliegen we verder naar Alice Springs. Maar dat vertel ik allemaal wel in mijn volgende verslag.  Tot zover gaat alles dus nog prima. Het volgende verhaal volgt over een paar weken!
Groeten Ton en Paul

rdemeester
rdemeester on

Gaaf
Hey Ton,

Allereerst leuk dat ik toch echt op de mailinglijst sta om jullie reis te volgen...;-) Leuk te lezen! Ik wens jullie de komende weken veel plezier en ik wacht de volgende update af!

Groet,
Ronald

d253641
d253641 on

Bedankt
Ja Ton en Paul,

Bedankt dat wij internen niets van je hebben vernomen :-).
Leuk om van jullie te horen. Veel plezier verder.
Enne, dat fasemanagement heb ik helemaal in de klauwen. So don't worry. Geniet maar zorgeloos van jullie korte trip.

Groeten Fred

jacquesvh
jacquesvh on

Leuk
Hoi Ton en Paul,
Leuk jullie verslagen te lezen en schitterend om zo te volgen waar jullie blijven. Veel plezier en tot de volgende blog.
gr. Mary en Jacques