Grondige Pech Sukkels

Trip Start Aug 22, 2009
Trip End Jul 31, 2009

Monday, August 24, 2009

Dat gezeik met die GPS wordt inderdaad nodig opgelost door de aankoop van een al even erg nieuw toestel dat in een latere fase ook nog af en toe zal uitvallen. Een geluk dat die verkoopster al enige mijlen achter me ligt - vooral voor haar dan.
Het wordt een vrij lange trip naar Yosemite  National Park waar we beiden nu toch echt naar uitkijken. Vooral de wandeltochten die morgen op het programma staan doen nu al mijn hart overslaan. Net buiten het park vinden we een leuk hotel dat ik echt iedereen kan aanbevelen. Jeffrey's Hotel is een authentiek houten gebouw van 1851 en het is best te pruimen. De Roosevelts en nog andere beroemdheden hebben hier regelmatig overnacht. Uiteraard kies ik voor mezelf resoluut voor de presidentiŽle suite terwijl stylo hem in een achterkamertje nestelt. We geraken er nog even in gesprek met de lokale republikeinen die in de westernbar een drankje nuttigen. Omstreeks 10 u heb ik het alweer gehad en ga mijn kingsize bed opzoeken in de presidentiŽle suite.