Paraty

Flag of Brazil  ,
Sunday, May 14, 2006

14.5.
Paraty je bil nekoc pristanisce za natovarjanje ladij z zlatom in dragimi kamni iz notranjosti, kasneje pa so ga trgovske poti zaobsle in ostal je pozabljen, a zato lepo ohranjen. Naposled je zacvetel turizem, ne le zaradi idlilicnega starega dela, ampak tudi zaradi mnozice plaz, ki so posejane po zalivih in otockih pred njim. Danes je zadnji pravi celi dan najine poti. Malo pred deseto sva na glavnem pomolu, kjer poisceva belo ladjico Principe dos Mares. Zlekneva se na udobne lezalne povrsine in kmalu izplujemo. Po slabi uri plovbe se zasidramo na majhnem otocku, v ravno prav topli vodi mrgoli rib. Drugi postanek je pred lepo pesceno plazo, med tretjim pojemo okusno kosilo, za konec pa obiscemo se majcen otocek, na katerem je prostora ravno za majhno gostilno, njena lastnika in njunega kuzka. Proti tretji odplujemo nazaj v Paraty, na poti nas ujame ploha. Zvecer se se zadnjic sprehodiva po mestecu in si v lepi restavraciji z zivo glasbo privosciva poslovilni posladek.

15.5
Avtobus za Rio de Janeiro odpelje iz Paratyja ob 10:50, stiri ure kasneje sva spet v hrupnem velemestu. V hostlu pobereva prtljago in ujameva avtobus za na letalisce. Pri TAM-u danes potnikom sedeze dodeljujejo nakljucno, zato se pred vzletom iz Ria malo presedamo. Postopek se ponovi po prestopanju v Sao Paulu, od koder odletimo proti Evropi. Ljudi v Sao Paulu sicer nocoj vznemirja vse kaj drugega kot nerodno osebje letalske druzbe, v mestu zadnje dni divjajo nemiri.