Super Big Shiva Delux

Trip End Dec 20, 2010

Sri Krishna Lodge

Flag of India  , Karnātaka,
Sunday, December 5, 2010

El poblet de pescador de Murudeshwar destaca per la seva omnipresent estatua del Deu Shiva i per l'enorme Gopuram (el mes alt de la India) de pedra que marca l'entrada a un dels temples del poble.
Vam arribar-hi ahir a la nit. A la guia no sortia informacio sobre allotjaments, nomes en marcava dos de molt cars i veiem a venir que hauriem de pagar un "fortunon indi" per poder passar la nit. Ens vam capficar amb que voliem una habitacio per 200 INR. Vam tenir la sort de trobar un indi per carrer informant-nos que tenia una habitacio pel preu que voliem pagar. Arribem a l'hotel i ens ensenya una habitacio ronyosa que estava dins l'area de recepcio; era evident que era on ells dormien. La seva estrategia, molt tipica india, consistia en ensenyar-nos una habitacio que fes mitja por i, tot seguit, una en millors condicions i lavabo privat (no entenem perque pero creuen que el lavabo privat es condicio sine qua non pels "westerns") a un preu mes elevat. I Hyder! La sorpresa se la van dur ells al veure que nosaltres ja hi haviem plantat les motxilles i ells es quedaven sense llit. Van intentat convence'ns de totes maneres pero nosaltres ja ho teniem tot afincat. De fet hi passarem dues nits!
Aquella mateixa nit, el soroll de tambors ens va assenyalar que era un dia de festa. Tot el poble estava il.luminat amb espelmetes. Era precios! Tampoc vam allargar massa per poder matinar avui ja que teniem una visita pendent. Una nova platgeta ens esperava! Aquesta tampoc ens ha defraudat!

db on

que impresionant,!!! ja no sols per el tamany de Shiva si per el lloc on esta situat, el paisatge es extraordinari !!! per cert ja veig que ha negociar i pillar estrategias n' os guanya ningu,jajaja,!! fantasticccc!!!!!

mamitini on

Ah i doncs, què s'han cregut, que sou dues westerns del ´"montón" !!!!????? No crec que us oblidin ni a la reencarnació, jeje! Molts petonitos, esteu precioses, quines ganes tenim tots de que torneu, però amb aquest gran record a la butxaca.

Fotomán on

Home!!! És que encara hi ha classes !!! TOT UN LUJU !!! Sense lavabo, em temo....