Illa deserta

Beach Resort

Flag of India  , Karnataka,
Saturday, December 4, 2010

Papis-Xals: Em caso! Tot va anar molt rapid, us explico. Al tren que ens duia de Kannur a Malpe va pujar un noi indi, en Diuraj. Vam tenir una conversa molt interessant, ell parlant en hindi i jo en un idioma imaginari semblant al del joc d'ordinador Els Sims. Semblava que ens enteniem. Mitja hora mes tard tot d'indios estaven al seu voltant i ell els parlava mirant-los per sobre l'ombro explicant les batalletes (ficticies, es clar) de com ens havia conegut. Moments mes tard ens vam adonar que els havia explicat a tots que Diuraj i Carla eren parella i que portava el certificat de matrimoni amagat sota la semarreta (realment hi duia un paper) perque ens anavem a casar.
Tot una decepcio va esdevenir el moment de separacio quan les dues noies van baixar a la parada d'Udupi. Diuraj va seguir en el tren pero ja no era el centre d'atencio.
A Malpe nomes hi vam passar un dia, el just per visitar la illa de Santa Maria. Ja no volem fer-vos mes dentetes dient com de boniques eren les caletes d'aquella illeta deserta... mireu les fotos!!! jeje.

db on

Carambas no t' amoinis Carla !!! que si ve t ha perdut, sempre li quedara el record, jajaja, sou la repera ninetas,i no son dentetes son dentasas!!!! quina maravella de caletas!!! no em canso de mirarles, i sento una alegria inmensa de veure com esteu disfrutan,ademes es veu amb l' expresio de las vostres caretas irradieu felicitat!!! seguiu endevantttt i com sempre mil petonitos i una miquiua d' envejetaaaaa jajaja.

Fotomán on

Aiiii !!!!! Que m'estic veient que al dinar de Nadal tindrem presència mulata, com no espavilem !!...Encara que, ben pensat, per certes coses sembla que calen nou mesos....Bé.....Temps al temps....