Mal fari a alta mar

Trip End Dec 20, 2010

BloJoy's Guest House

Flag of India  , Goa,
Saturday, October 30, 2010

Abans de marxar de Panjim vam arreplegar l'Eva, l'aragonesa. Aixi que ja erem un grup de 5 espanyols dirigint-nos a Agonda (sud de Goa). L'autobus ens abandona en mig del no res i suposem que ens trobem enimg d'un poblat indi mig perdut. Comensem a preguntar a cases particulars si ens ofereixen allotjament i acabem muntant-nos la pelicula d'acampar a la platja, fer-nos una cabanyeta a lo indio i pescar peix per poder sobreviure. De sobte descobrim que el poble esta totalment preparat per albergar turistes de tota mena (hi havia unes cabanyetes de luxe alucinants, que malauradament no vam poder provar).
Tot i estar ben preparat, la idea de la pesca no la vam abandonar durant tota l'estada. Vam coneixer un pescador, en Minino (de docil no tenia res l'home), que ens va oferir una excursio en barca per anar a pescar i veure dofins. Dofins en vam veure i pescar.... la Xals va deixar escapar un tros de peix enorme que a en Minino quasi li queien les llagrimes. Passat el fet, li va arrancar la canya de les mans i ja no vam poder tornar a pescar.
En Pedro pero, s'havia quedat amb el mono de veure que es pescava alla i va concertar segons ell encara afirma, una cita amb en Minino a les 5 del mati per sortir amb la barca.
Ja alhora de sopar, tots 5 discutiem si mereixia la pena aixecar-nos a les 4 del mati per anar a pescar. Quan ens donem compte, voliem anar tots menys en Pedro (que deia que el seu cos li demanava dormir, sospitos). Aixi doncs, a les 4 del mati ens encaminem tots 4 a buscar en Minino. La barca estava alla, i res mes, ni ningu mes. A les 6 del mati apareixen dos altres pescadors i ens ofereixen anar a pescar amb ells. L'Eva i la Carla van abandonar congelades, i la Cris i en Borja vam anar a experimentar la pesca amb red a la India. Resum: 7 peixets i poca cosa mes. En Pedro encara deu estar rient.
Tenim dues teories:
    A) el nivell d'angles den Pedro no era massa bo
    B) en Minino va apareixer a les 5 del mati, pero en veure que hi havia la Carla, es fa fer el longuis i va marxar.
Durant els dos dies restants, hem estat visitant les platgetes de Palolem, Colom Bay (on vam buscar amb ilusio un restaurant de tapas espanyol i vam descobiri que estava tancat aquest any), Patnem i altres cales petites. En general molt mes tranquil que el nord de Goa i mes verge.

Hyderabad a tothom!

dama blanca on

Hola princesetas viatjeras!!!!! Aixo es el paradis !!!!!! i las platjes son de somni!!!! Carla no t amoinis que el tal " Minino " tenin nom de gat no m 'extranya que s 'ofusqui cuan s' escapa un peix i si es gros encara pitjor ,jajaja. sou la repera. seguiu disfrutan i nosaltres seguim amb moltisima ilusio totas las vostres entrades. per cert les fotos son fantasticas petonitus a mil lionnssss.

Fotomán on

Me cagüen el jodio gato ! Menino de los uívels ! (com diuen per les espanyes...)
No, si estic convençut que us fitxen els de Telecinco !! Més "reality" que això, res de res!
I ostres, quines platges, me cagun l'ou !!!!!

dama blanca on

Carla carinyet moltisimas felicitas que disfrutis del dia del teu sant!!!!!! un petonet fortisim per les dues

Martona on

Però què és aquest paradiis?? no teniu vergonya, eeeh! posar aquestes fotos tan meravelloses mentre aquí anem a tota màquina direcció al fred. Això no està gens be!
Wnu, apart d'aquest atac d'enveja sana que m'ha agafat, dir-vos que continueu tirant aquestes fotos tan espectaculars, disfrutant del paisatge i tambe de les companyies ;)
Un ptoooo ben graaan! :*

papis Bennur on

Que béeeeeee! Quina colleta tan macaaaaa!
Ara ja he descobert pq diuen que millor no fiar-te dels gats, si semblen inofensius!
Ja veus, m'han convertit en la portaveu oficial de la family (no podia ser d'altra manera, jaja).
Molts muaquisssssss i molta sort!!!!!